Marantz SA-11S3 - Reviews

MP3 weergave
Digitale uitgang
optisch, coaxiaal
USB

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Peter 08-06-2017 Product paar maanden in bezit

Voor de echte liefhebber het geld dik waard.

Deze CD / SACD-speler met onder meer USB-aansluiting geeft het geluid van CD's opgeschaald weer. Ik heb dit apparaat nu enige maanden in mijn bezit en ben helemaal verslaafd geraakt aan het geluid dat hij hij weergeeft. Ik had niet voor mogelijk gehouden dat er zoveel moois uit CD's kon worden getoverd. De melodielijnen van alle muziekinstrumenten blijven steeds afzonderlijk hoorbaar zonder dat zij elkaar overstemmen. De kanaalscheiding tussen links en rechts is heel subtiel en alle geluiden worden heel mooi verspreid over de gehele breedte. Bij achtergrondkoortjes kun je zo ongeveer tellen hoeveel mensen er meezingen. Het apparaat heeft ook nog eens digitale ingangen (coaxiaal en glasvezel). In een daarvan heb ik de TV aangesloten en ook dat geluid wordt helemaal opgeschaald naar een veel hoger niveau. De prijs is hoog, maar voor de liefhebbers is het aankoopbedrag beslist elke cent waard. De afwerking is uitmuntend en het is een sieraad in de kamer.

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Geluid van CD wordt opgeschaald
  • Prachtige afwerking
  • Degelijk gebouwd