König SAS-DVRODR22 Wildcamera 12MP - Reviews

lesi 05-12-2017

ik weet het niet!

ik heb deze j.l gekocht via internet.
wat mij opviel was de beknopte handbediening die er bij zit. dus is het even uitproberen.
1ste nacht ingestelt op video 1 minuut , resultaat was dat ik 1 videobestandje had van 108 mb, en stuk of 285 bestandjes van ongeveer 564 kb (per bestandje) . dus dat vond ik al vreemd!
2e nacht heb ik hem weer uit geprobeert en toen had ik 1 bestandje van 776 kb en wat blijkt geeft ineens low battery aan terwijl hij een half jaar mee zou gaan op 8 batterijen.

dus alles bij alles tot heden valt hij zeker tegen

Minpunten

• handleing
  • battery duur
Geschreven voor: König SAS-DVRODR22 Wildcamera 12MP
Wil 14-09-2018

Ik heb sinds kort ook dezelfde camera gekocht. Ik heb inderdaad een zeer beknopte handleiding waarin in zijn geheel niet staat hoe je deze moet bedienen cq instellen. Ik heb de video ingesteld op 60 seconden en bij dagopname neemt hij deze 60 seconden ook op, maar bij nachtopnames maar 2 seconden. Ik heb van alles geprobeerd maar hij blijft maar 2 seconden opnemen, ondanks dat het dier steeds bewegend in beeld blijft.
Ik heb inmiddels een mail verzonden aan de fabrikant maar jouw reactie lezende mijn vraag aan jou of je inmiddels wel geslaagd bent het apparaat naar behoren in te stellen. Alvast bedankt...