Russell Hobbs 23330-56 - Reviews

Kleuren
rood, zwart, roestvrijstaal
Type/soort
broodrooster

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Russell Hobbs 16-04-2018

Het heeft een mooie uitstraling samen met de waterkoker

Ik had er nog geen en wilde iets opvallends. Dat is wel gelukt met de Russell Hobbs waterkoker en Toaster

Pluspunten

• Opvallend

Susan 13-04-2018
  • Product gekregen

snelle mooie broodrooster

Ik heb het product pas twee keer gebruikt, maar er tot nu toe erg blij mee! Het ziet er heel mooi uit, qua vormgeving en kleur. Het roosteren gaat supersnel, in minder dan een minuut is je brood klaar.

Pluspunten

• Snel
  • Mooi

K.C. 11-04-2018

Mooie broodrooster met hanidge functies!

Hele mooie broodrooster met verschillende functies. Het ziet er goed uit. Er zit een broodkruimellade bij waardoor het makkelijk schoon te maken is en de broodspleten zijn lekker ruim!

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Meerdere functies

Minpunten

• Snoer is wat aan de korte kant

CAJVDB 09-04-2018
  • Product gekregen

Fantastisch!

Ik heb de broodrooster nog niet zo lang, maar hij bevalt tot nu toe super! Ten eerste is de rode kleur ongelooflijk mooi, ten tweede roostert hij het brood snel en perfect bruin. Binnen niet eens een minuut kwam mijn ontdooide, geroosterde boterham uit de rooster springen. Ik raad dit product zeker aan, omdat hij aanzienlijk sneller (en mooier) is dan de andere broodroosters die ik heb gezien.

Pluspunten

• Modern
  • Snel
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Ineke van Dongen 05-04-2018

mooi design, goede broodrooster.

Gekozen vanwege design en ook op basis van prijs. Er zijn goedkopere broodroosters te vinden, maar aangezien deze wat duurder is, verwacht ik ook een lekker geroosterd boterhammetje. Dat doet hij prima.

Pluspunten

• mooi design
  • prima toast

Nellie 04-04-2018

2 grote sleuven en zeer snel

Wij zochten een compacte broodrooster waarin met gemak twee grote boterhammen passen. Deze voldoet uitstekend. Twee sleuven van 17 cm lengte. De meeste roosters hebben veel kortere sleuven, of 1 lange, waarin twee grote boterhammen ook niet goed passen. En natuurlijk ook een leuk kleurtje.
Momenteel bovendien 10 euro terug vanwege de cashback-actie, altijd meegenomen, maar zonder dat zou ik hem ook gekocht hebben.
Ik had er al een maar heb een tweede nodig op een andere locatie. Ik wilde beslist dezelfde (alleen ander kleurtje).

Pluspunten

• compact
  • 2 grote boterhammen tegelijk

Minpunten

• Zou ik niet weten

Ruud 29-03-2018

Broodrooster

Ik kan helaas het product nog niet beoordelen omdat ik het als cadeau heb gekocht. Het rekje bovenop de broodrooster om broodjes op te warmen lijkt mij wel handig.

evz 25-03-2018

mooi design

Leuk product mooi van design een toch klein van formaat , ook leuk dat de andere keuken apparatuur met dezelfde kleur wordt geleverd.

Jackie 24-03-2018

Snel geroosterd

Mooi vormgegeven broodrooster die ook nog een heel snel het brood lekker knapperig roostert. Ook handig dat je brood even kan opwarmen of ontdooien.

Ellen 19-03-2018

Grote opening

Grote opening op grote sneden brood te roosteren daarnaast een zeer snelle werking sneller dan andere broodrooster super product.
Makkelijk zo'n ontdooistand.

Pluspunten

• Super snel
  • Lekker bros
  • Handig formaat

Minpunten

• Gee

Boilletje 13-11-2017

Mooie kleur

Ik heb deze toaster gekocht bij mijn Russel Hobbs waterkoker, het is 'n mooi setje en niet echt duur! Het is zeker niet de allerbeste broodrooster, hij heeft de neiging een kant van het brood wat donkerder te roosteren dan de andere kant maar dat went wel.....

Pluspunten

• Mooi

Minpunten

• Ongelijkmatige roosteren