Medela Freestyle

Philips AVENT Dubbele elektrische borstkolf SCF334/31

Philips AVENT Dubbele elektrische borstkolf SCF334/31
Bekijk alle Borstkolven

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Medela Freestyle op Kieskeurig.nl.

5,7

Milena Polimeno 08-07-2018

Freestyle werkt niet naar behoren

Geschreven voor: Medela Freestyle

Initieel werkte de Freestyle goed, maar na een week begon de werking onbetrouwbaar te worden. Vaak werkt de kolf maar aan 1zijde, soms ook helemaal niet. Ik heb alle aanbevelingen opgevolgd (ontvetten, drogen etc ..) maar ik vind geen aanwijsbare reden. Hoe dan ook zou zo’n dure kolf optimaal moeten presteren. Met de Medela swing en symphony had ik deze problemen niet. Uiteindelijk heb ik een ‘Made in China’ kolf gehuurd bij de mutualiteit, met veel betere resultaten. Als het aan deze kolf had gelegen was mijn melkproductie om zeep.

Minpunten

• Vacuüm werkt meestal niet, geen reden te vinden
  • Luid
  • Luid
  • Luid
  • Luid

Mamamo 21-11-2013
  • Product jaar of meer in bezit

Ruim 10 gekloft met de medela freestyle.
Het is een grote aanschaf, maar zeker de moeite waard.
Krachtig genoeg om vanaf de eerste dagen al te gebruiken. Door de dubbele kolf functie, snel en efficiënt (snelle toeschiet reflex)
Het koeltasje vond ik heel fijn, zo bleef mijn melk 10 uur koud en kan ik het gelijk in de vriezer doen na mijn werk.
Echt een aanrader, ondanks de forse prijs.