Bosch PSB 850-2 RE - Reviews

4,6

• Slecht

Apikal 05-01-2016 Product paar dagen in bezit

1,2
Onze Bosch boormachine ging na 40 jaar trouwe dienst kapot, tijd voor een nieuwe.
Het werd de PSB850-re.
Na 4 gaten in een gewone cementvloer ging de aandrijving kapot.
Terug gebracht en helaas, nog geen 12 uur in ons bezit en na 8 minuten boren konden we hem laten opsturen voor reparatie.
Er werden flink wat onderdelen vervangen, binnen een week hadden we hem weer terug.
Toen door naar de volgende 4 gaten met voor alle zekerheid een nieuwe boor er in.
Het ging net, maar het koste enorm veel moeite voor het apparaat om die gaten te boren.
Ook het handvat schoot constant over de kop heen.
Uiteindelijk hebben we de volgende gaten geboord met een boorapparaat van 20 euro die ik snel bij de Lidl heb gehaald, die boorde de gaten alsof hij door een pakje boter ging.
Wij hadden altijd alles van Bosch, maar Bosch is niet meer de Bosch die het was en wij stappen over op andere merken.

gverheij 16-08-2015 Product jaar of meer in bezit

Heb 'm nu bijna twee jaar, maar koop een nieuwe van een ander merk. Dit is een waardeloze boormachine. Gelijk in het begin is het schroefje lam waarmee je de tweede handgreep vastschroeft. Die tweede handgreep druk je gemakkelijk over de boorkop en omdat beide van plastic zijn smelt de hele bende dan aan elkaar. Met een speciale betonboor kreeg ik met deze boormachine geen gat in beton. En nu na een jaar maakt die verschrikkelijke geluiden en klapt de boor soms plotsklapt tegen de draairichting in, zodat je een waanzinnige klap tegen je pols krijgt.

jberkvens 04-10-2014 Product kwartaal in bezit

Een "mannending" . De basis van je uitrusting. Zit technisch erg goed in elkaar. Het is geen grote boorhamer, het is geen handige mini. Het is een universele veel-kunner. Een aanrader.

lukas12345 04-01-2011 Product paar dagen in bezit

Zeer krachtige boormachine. Gaat met groot gemak in beton, zonder veel kracht te zetten. Aanrader om in huis te gebruiken.