Bosch PSR 14.4

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

3,6

• Slecht
  • Slecht

WillyDale 06-03-2017

Slechte accuduur

Na verloop van tijd (paar jaar) accu's nauwelijks meer te gebruiken, machine zelf is wel goed.
Op de site van Bosch geen info te vinden over de accu's (niet los te koop?)
Al met al is het apparaat niet meer te gebruiken, weggegooid geld!

Minpunten

• Accu's

Lokerse 25-08-2013

3,8
Hele slechte machine. Heeft nooit veel kracht gehad. Na een jaar twee accu's helemaal op. Mijn Gamma accuboor van 5 tientjes hield het 5 keer zo lang uit. Bosch was een goed consumentenmerk kennelijk niet meer.

Finkie 17-02-2013

Volledig opgeladen accu's gaan ongeveer 3 schroeven mee, daarna weer opladen (3 uur). Het slechtste apparaat dat ik ooit van Bosch heb gehad. En na 3 maanden geen garantie meer op accu's, alsof je het ding dagelijks gebruikt. Bosch is in ieder geval 1 klant kwijt, maar daar zitten ze vast niet mee. Mijn advies is: beslist niet kopen deze accu boor.

PeKl 12-05-2012

3,2
Accu's (NiCd) zijn waardeloos! Geen wonder dat er twee accu's worden meegeleverd; na 4 tot 8 schroef-/boorklussen (in zacht hout of baksteen) neemt het vermogen merkbaar af en moet je wisselen.

retep44 31-03-2012

5,2
Waardeloos stuk gereedschap! Als je machine een week of 2 niet gebruikt, zijn de 2 accu's een heel eind leeg. Eenmaal opgeladen heeft de boormachine al moeite om gipsschroeven door een gipsplaat in een houten balkje te draaien. Het gaat wel, maar niet van harte, en alleen in stand 1. De allerbeste accuschroefmachine is nog steeds mijn ouwe 7,2 volt makita van dik 25 jaar oud, en die schroeft beter en langer door op z'n even oude accu's. Ik heb ook dewalds gehad van 9,6 volt ,en die waren erg goed en sterk, alleen niet valbestendig. Ik heb er 2 van 1,5 meter laten vallen, en beide keren braken ze bij het handvat doormidden. En dan te bedenken dat ik met de achterkant van mijn ouwe makita spijkers in hout sloeg, dus letterlijk slagvast kunststof, dat alweer letterlijk tegen een stootje kan. Dus de volgende keer is het voor mij weer makita al the way.