Onkyo BD-SP309

titanium
Yamaha BD-S681

Flowers 31 11-02-2014 Product jaar of meer in bezit

6,3
meer dan 24 maanden getobd met deze speler, vastlopen, niet afspelen, software updaten etc. tot 4 x toe nieuwe speler gehad
ook na garantieperiode echter steeds zelfde problemen.

Derhalve uitstekende service van Onkyo en leverancier Correct te Rotterdam.

Thans geld terug en een andere speler gekocht bij Correct

bvdkruk 14-12-2011 Product paar weken in bezit

Deze Blu-ray speler gekocht i.c.m. de Onkyo TX-SR309 versterker.

Terug komend op een reactie voor mij: Als (zoals al is gezegd) je de versterker en blu-ray uit dezelfde serie had gekocht, dan had alles wel de zelfde kleur geweest). En de DVD/Blu-ray lade is inderdaad wat flexibel, maar niet gammel! Iets wat buigt, dat breekt niet (snel)..

Deze blu-ray speler speelt vrijwel alles af, avi, divx, dvd, blu-ray noem het maar op. Als men de speler gebruikt via HDMI, dan is de beeld en geluid kwaliteit uitstekend.

De ethernet aansluiting is ideaal! Sluit de speler aan op het netwerk en speel muziek en films af die op Uw netwerk staan. (Hiervoor moet U wel een device hebben die een bibliotheek aanmaakt voor de netwerk gebruikers). Deze blu-ray speler is dus ook een kleine mediacenter!

Minpuntjes die ik heb kunnen ontdekken:

- DVD lezen/laden is soms wat traag
- Via ethernet films/muziek laden kan traag zijn bij veel bestanden

Dennis799 23-07-2011 Product paar dagen in bezit

Hij kan veel en doet z'n werk goed, maar degelijk is ie zeker niet.

De lade is maar een wankel en fragiel ding, de kleur is niet hetzelfde als de Onkyo Receiver (608) en de knopjes voelen ook blikkerig aan.

Ik had daarom meer van deze speler verwacht.

Metric System 24-06-2011 Product paar dagen in bezit

Deze blu ray speler gister gekocht, hiervoor had ik de Onkyo TX-SR608 receiver gekocht (mooi zilver), wat zowiezo een super receiver is. Alle apparaten in mijn woonkamer zijn nu met hdmi 1.4 aangesloten en ik moet zeggen het werkt fantastisch, alle geluids signalen worden automatisch gepakt. (DTS-HD Master is geweldig) alle gekopieerde dvd's en blu rays pakt ie ook. Ik weet niet wat mensen zien in Internet TV, gebruik toch gewoon je pc of Laptop, blijft toch beter. De speler heeft dan ook geen Internet TV. Beeld is gewoonweg met Blu Ray Fantastisch.

Tip: probeer zoveel mogelijk dezelfde merken te nemen in combinatie met een blu ray speler en receiver.