Cambridge Audio Azur 751BD

9,5 Lees 1 review

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

B.J.G. 30-03-2012 Product kwartaal in bezit

Topklasse blu-rayspeler. Uitmuntende beeldkwaliteit voor zowel DVD (upscaling) als blu-ray. 3D heb ik nog niet uitgeprobeerd. Multispeler, speelt DVD, Blu-ray, SACD, HD-Cd en DVD-audio af.
Ook de geluidskwaliteit is van grote klasse, en kan zich meten met cd-spelers tot € 1000 (5 wolfson digitaal analoog converters). Een speler die de kritische audioliefhebber zeer zal waarderen. Zeer gedetailleerde geluidsweergave en een strak laag. Duidelijke en eenvoudige bediening. Zeer degelijke constructie.
Veel aansluitmogelijkheden. Wordt compleet afgeleverd in degelijke doos met USB dongle om verbinding te maken met het internet. Om de uitmuntende kwaliteit het best tot zijn recht te laten komen is het zeer aan te bevelen om een goede HDMI en audio kabel aan te schaffen. Kortom een high-end speler. Enig nadeel is de hoge prijs van € 1299. Maar je krijgt er wel een brok kwaliteit voor terug. Zeer aan te bevelen. Te verkrijgen in de gespecialiseerde audio/video zaak.