WMF Kult Pro - Reviews

Inhoud mengbeker
1,8 liter
Fabrikant kleur(en)
zilver, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de WMF Kult Pro op Kieskeurig.nl.

JK 10-06-2016
  • Product maand in bezit

Mooie blender maar een slechte kwaliteit

Geschreven voor: WMF Kult Pro

4,7
Op 24 april 2016 gekozen voor deze WMF blender vanwege de specificaties en de kwaliteit van het merk. Echter is de blender vandaag stuk gegaan.

De blender heeft zijn werk altijd goed gedaan, zorgt voor lekkere gladde sapjes en mixt uistekend. Echter blijft de kwaliteit dus achterwegen! Helaas want het is wel een mooie blender...

nng64 24-07-2014
  • Product half jaar in bezit

6,3
Ik heb deze blender in sept. 2013 gekocht en medio juli 2014 hield hij er zomaar mee op. Hij is afgeschreven door de fabrikant. Dit was een flinke tegenvaller. Ik heb geeneens de ijscrush functie kunnen gebruiken, maakte alleen maar groente/fruit smoothies. Apparaat beviel prima,stevige voet en maakte mooie, gladde smoothies. Veel herrie en ja, wel veel te snel kapot.

Nede0435 02-02-2014

Wat een verademing. Na een oude keukenmachine en een veel kleinere blender. Deze werkt echt goed en snel. Zeer degelijke materialen, maar vooral het resultaat van de eerste smoothies en pesto's zijn super!!

roelio123 28-04-2013

Deze blender is helemaal top. Zeer stevig, veel programma's en het resultaat is super! Had hiervoor een kleine Philips blender, maar die was te beperkt voor mijn gebruik.

MDLMA 27-08-2013

En, hoe is het nu nog met de WMF? Nog steeds even enthousiast?