Philips Viva Collection HR2636

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR2636 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Saar31 12-11-2017

Prima staafmixer voor dagelijks gebruik

Dit is een goede staafmixer met een aantal makkelijke opzet-stukken. Mede door het ijzeren deel van de staafmixer zijn de onderdelen goed schoon te houden. Alle onderdelen werken individueel goed. Hakmolen is lekker groot. Het enige nadeel aan dit product is dat de handleiding aangeeft dat je het product niet meer dan 30s per interval moet gebruiken vw oververhitting. Dit is voor de staafmixer en hakmolen prima, maar wel onhandig voor de handmixer om steeds tussendoor te moeten stoppen om overhitting te voorkomen. Dit product is niet geschikt om notenpasta mee te maken. Hiermee verwacht ik dat je de messen snel bot maakt.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Grote hakmolen
  • Ijzeren staafmixer

Minpunten

• Niet krachtig genoeg voor noten
  • Bij lang gebruik kans op overhitting

Evelien 02-11-2017

Mixt goed

Ik heb het product nog niet zo lang, maar tot nog toe bevalt hij erg goed. Hij is makkelijk schoon te maken, mixt alles goed door elkaar en ontzettend makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk in gebruik

Rowenna 02-11-2017

top product

Ik heb de philips staafmixer nu al een tijdje in huis en ik kan niet meer zonder! Ik raad het zeker aan omdat het super makkelijk in gebruik is, hij is totaal niet zwaar en je kan er heel veel dingen mee klaarmaken. Ik kook altijd vers en dan is zo een staafmixer ideaal je kan hem ook makkelijk meenemen en opbergen ! Super uitvinding.

Pluspunten

• llicht gewicht
  • makkelijk in gebruik
  • handig

Hanneke 02-11-2017

Ideale staafmixer

Erg fijn product. Handig dat de snelheid heel simpel in te stellen is en je vervolgens met een drukknop te bedienen is. Staafmixer werkt prima en is makkelijk schoon te maken, mixer opzet is ideaal en zelfs geschikt om een cake te bakken, en ook de 'blenderbak' werkt fijn. Alleen jammer dat er alleen een grote maat van bij zit, en geen kleinere maat voor bijvoorbeeld pesto's oid.

Pluspunten

• Stil in gebruik
  • Makkelijk te gebruiken en schoon te maken
  • Snelheid in te stellen

Minpunten

• Geen kleine blender bak erbij

Hooks 02-11-2017

Super Staafmixer

Met het prachtige design van deze staafmixer krijg je direct zin om aan de slag te gaan. Wanneer je dat dan ook daadwerkelijk doet, wordt het alleen maar leuker. De staafmixer ligt perfect in de hand, weegt bijna niets en is heerlijk stil.
Met de instelbare snelheden is de mixer geschikt voor elke kookklus. Zeker met de bijgeleverde gardes en hakmolen is deze staafmixer breed inzetbaar. Wel moet je goed opletten dat je bij gebruik van de hakmolen de deksel goed aandrukt, zodat er niets uitvliegt.
Het schoonmaken gaat ook als vanzelf. De kop van de staafmixer is iets moeilijker schoon te maken, maar dat mag zeker de pret niet drukken. Deze mixer gaat nog heel vaak met veel plezier gebruikt worden!

• Ligt goed in de hand
  • Instelbare snelheden
  • Makkelijk schoon te maken
  • Breed inzetbaar

M.t.d.333 01-11-2017

Krachtige, mooie staafmixer.

Wat een fijne staafmixer. Veel geprobeerd, maar deze is het allerfijnste. De producten worden mooi vloeibaar, precies zoals bedoeld. De extra opzetstukken zijn echt een meerwaarde, want daardoor kan je ook beslag goed mixen. En dat alles met 1 apparaat.

Arne 01-11-2017

Prima prijs voor een prima prestatie

De blender komt samen met een twin garde en gesloten maal cilinder.
In de maal cilinder maal ik meestal noten en pesto. Bij de bereiding gaat de motor van de blender gewoon door zonder moeite.

Maar ook grote stukken gekookte groenten voor in de soep zijn echt geen probleem

Als laatste heb ik een vrij dik beslag gemengd met de garde functie. Ook hier had blender geen enkele moeite mee.

Pluspunten

• snoer is lang genoeg
  • prijs kwaliteit prima
  • sterke motor
  • handige accessoire

Minpunten

• niet volledig metaal

Nicky 01-11-2017

Makkelijk gebruik

Doordat je de snelheid van de mixer kunt instellen met een handige schuifknop is het product voor veel ingrediënten te gebruiken. Door de verschillende opzetstukken (bv. garde en staafmixer) kun je veel verschillende gerechten maken. Ideaal!

Pluspunten

• snelheid zelf instellen
  • verschillende opzetstukken

Minpunten

• 'aan'knop constant indrukken

Cindy_mii 01-11-2017

Goede handblender met verschillende functies en snelheden.

Een goede handige staafmixer. De verschillende andere functies zoals de garde en hakmolen is erg handig. De hakmolen is vooral handig voor noten of uien! De staafmixer ligt lekker en licht in de hand en werkt goed voor soep en sauzen.

Pluspunten

• Licht
  • Verschillende snelheden
  • Hakmolen
  • Eenvoudig in gebruik

irmy89 31-10-2017

Fijn apparaat

Ik heb deze Staafmixer nu een tijdje en ben erg tevreden. Je kan hem voor zoveel recepten gebruiken dat hij nu al onmisbaar is bij ons in huis!
De staafmixer is ook goed schoon te maken en laat zich makkelijk uit elkaar halen.
Met name de baksels smaken nog luchtiger (cupcakes en taarten).
Erg fijn keukenapparaat!

Einie 30-10-2017

Goede staafmixer!

Wat een ontzettend fijne handblender. Voorheen, toen het nog staafmixer heette, waren deze dingen groot, log en niet heel handzaam. Dat is met deze unit wel anders! Ligt lekker in de hand; goede balans, is niet heel zwaar en hij is lekker stil! Kan ik redelijk stiekem lekkere dingen maken zonder dat mijn koters komen smeken om te mogen helpen (lees, alles opeten...)

Ik pak de handblender er vaak bij. Gewoon even vlug noten hakken of slagroom kloppen. Voor een kookliefhebber is het echt een uitkomst. We hebben nog nooit zo vaak en zoveel verschillende soorten zelfgemaakte hummus gegeten!

Twee nadelen: de gardes spetteren nogal. Daar moet je even een handigheidje in krijgen om dat te voorkomen maar dat heb je zo onder de knie. Andere minpuntje is de naam: het klinkt alsof het een blender voor handen is. Tikje luguber. Maar joh, als dat het enige is waar ik over te klagen heb, kun je vast nagaan hoe goed deze alleskunner is!

Pluspunten

• Handzaam
  • Ligt lekker in de hand; goede balans
  • Stil

Minpunten

• Spettert

Sandra49 27-10-2017

Degelijke staafmixer, fijn in gebruik

Dit is een fijne staafmixer die goed pureert/hakt en mixt. Hij ligt fijn in de hand en is makkelijk in gebruik. Door de metalen poot van de staafmixer kan deze tegen hoge temperaturen, dat is met de goedkope varianten niet altijd zo. De gardes lijken wat los in de houder te zitten, maar hij mixt prima. Aan alles is te zien dat het een goed en degelijk apparaat is. Enige nadeel is de staafmixer-kop die wat lastig schoon te maken is.

Pluspunten

• Krachtige staafmixer
  • Makkelijk in gebruik
  • Goede hakmolen

Minpunten

• Lastig schoonmaken staafmixerkop

Floris27 27-10-2017

Goeie mixer set voor een goeie prijs

Goeie blender en mixer! Doet goed wat ie moet doen, ziet er goed uit en voelt allemaal aan alsof het lang mee gaat. Fijn dat de staafmixer verschillende standen heft qua snelheid en allemaal erg makkelijk in gebruik. Het bakje van de blender heeft een mooie grootte dat deze ook werkt wanneer je er iets minder in doet, mocht je wat meer willen mixen kan dat met de staafmixer in je eigen kom. Omdat hier ook gardes bij zitten hoef je geen andere mixer meer te hebben dus dat scheelt ruimte. Verder is het schoonmaken prima te doen, alleen een beetje lastig dat je de deksel en het opzet stuk voor de gardes niet onder de kraan mag houden. Volgens mij kan dit bij de meeste sets niet, maar zou wel makkelijk zijn als het wel kon, of nog beter, in de afwasmachine. Zeer tevreden over het product!