Brada 2320 gasbarbeque / zwart, zilver / rvs / rechthoekig

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brada 2320 gasbarbeque / zwart, zilver / rvs / rechthoekig op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

GerryM 12-09-2011
Heb de barbecue ook bij Leen Bakker gekocht, de kwaliteit prijsverhouding is ok. Natuurlijk koop je voor een veel hoger bedrag misschien een betere, maar voor de mensen met een wat lager budget een goede barbecue. De handleiding om de barbecue te monteren zou wat duidelijker kunnen. Door de ietwat onduidelijke handleiding ging bij monteren de ontstekingskabel van de zijbrander stuk. Maar na een mailtje naar Brada, werd er direct kosteloos een nieuwe ontstekingskabel gestuurd. De service is dus ok. We hebben inmiddels met veel plezier, al diverse keren gebruik gemaakt van de barbecue. Heeft al die tijd gewoon buiten gestaan, met afdekhoes. Na de zomer even binnen zetten, en dan denk ik dat je er jaren plezier van kunt hebben. Kortom ik ben tevreden met deze buitenkeuken en de service van Brada.

mlu 23-06-2010
Ik heb de Brada 2320 bij Leenbakker in de aanbieding voor € 169 gekocht, dat leek me een mooie prijs, en mijn huidige Campinggaz barbeque was aan vervanging toe (en het gas is gewoon veel te duur).
De Brada zit goed verpakt, maar de materialen blijken bij het in elkaar zetten niet van een zeer goede kwaliteit te zijn. Ik heb echt alle schroeven goed vastgedraaid, maar het is nog steeds niet een heel stabiel apparaat. Toch wel een belangrijk aspect voor zo'n ding.
De aparte 'kookplaat' naast de barbeque heb ik voor het monteren flink recht moeten buigen, want het laswerk was zo slecht gedaan dat het hele ding getordeerd was (de afdekklep ging niet makkelijk dicht), een kant was zomaar 1-2 cm hoger dan de andere kant. Daarna paste het aardig, maar zo hoort zo'n ding natuurlijk niet door de kwaliteitscontrole (?) te komen! Als je de staanders waar de barbeque op staat en waar de wielen aan vast zitten, met de schroeven goed vastzet (handmatig) dan schroef je de buizen plat. Iets te dun materiaal dus.
Conclusie: er is nog wel het een en ander te verbeteren aan het apparaat, zelfs voor deze prijs. Dit weekend gaat-ie voor het eerst gebruikt worden, ik zal proberen daarna een update te geven. Ik ben trouwens ook benieuwd naar de roestbestendigheid van het apparaat. Het lijkt me voor een groot deel of helemaal gewoon staal, dus buiten laten staan (zelfs met de dure afdekhooes) lijkt me geen goed idee.
Een mooi apparaat, zeker voor deze prijs, maar degelijkheid is geen sterk punt. En de vraag is hoe lang hij mooi blijft.