Batavia 4Grill zwart / rvs / rond

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Batavia 4Grill zwart / rvs / rond op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rob 26-09-2020

Batavia 4grill waardeloos!

De meest waardeloze bbq ooit. Hoe mensen dit hebben kunnen beoordelen met een hoger cijfer is voor mij een raadsel.
Het aantal kolen wat nodig is , is belachelijk veel. Je bent meer geld kwijt aan kolen of briketten dan aan het vlees.
Dit geld voor zowel het roken als het snelle grillen. De afstand tot de kolen is daarvoor te groot.
Als je de Lek bak vult met Kokendwater , vreet dit zoveel warmte / energie dat je bijna niet boven de 180 graden kan komen.
De kolen gaan uit als je ze niet helemaal wit er in gooit omdat de kolen bak geen ventilatie gaten bevat.
Ook werkt de luchttoevoer voor geen meter. Hij is ook niet luchtdicht aan de zijkant.
Het is zeer onhandig om kolen te moeten bijvullen En om het rekje er uit te halen .
Ik weet zeker dat de bedenkers er nooit mee hebben gebbqd anders hadden ze het niet zo gemaakt
Het is een leuk idee en ziet er leuk uit maar verder is het compleet WAARDELOOS!

Pluspunten

• Uiterlijk

Minpunten

• Briket / Kolen verbruik
  • Gebruiksvriendelijk
  • Ventilatie voor luchttoevoer
  • Prijs

Jill 09-03-2017

Mooie vat

Prima, bedrijf Batavia. Goed contact mee gehad toen er iets niet klopte. Heel erg keurig en netjes opgelost.

Pluspunten

• eens wat anders dan een standaard bbq
  • kan genoeg op voor een leuke groep
  • na afloop gewoon aan laten geen muggen in de buurt