Campingaz 2 Series Classic EXS Vario - Reviews

Deksel
Soort rooster/grillplaat
rooster

AK 11-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Mooi maar kwalitatief niet top!

6,3
Het is een mooie bbq om te zien echter:
Na twee jaar begint hij te roesten. De roosters gaan bladderen en chromen handvaten vertonen roest. (BBQ staat trouw onder een afdekhoes, wordt niet nat en gaat na de zomer de garage in)
Ontsteking werkt moeizaam. Moet meestal aansteker gebruiken.
Gril resultaat alleen in het midden goed. Tot de helft van de roosters prima, daarna wordt het niet heet genoeg
Ondanks het feit er erg goed op gepast wordt genoodzaakt na 2 jaar nieuwe roosters aan te schaffen.

marcelt 26-06-2015 Product paar dagen in bezit

Via een andere review werd er al voor gewaarschuwd maar de bbq wordt als bouwpakket afgeleverd. Mijn omgeving vind mij erg handig maar zelfs ik had zo'n twee uur nodig om het ding in elkaar te zetten. Mensen met twee linkse handen kunnen er maar beter niet zelf aan beginnen. Eenmaal in elkaar oogt de bbq degelijk en ziet hij er gelikt uit. Komend weekeinde gaat de vlam er voor de eerste keer in. Na montage bleek de elektronische ontsteker van de bbq niet te werken (die van het gaspitje wel...) Nadat ik het ijzeren plaatje bij de ontsteker iets had bijgebogen, lukte het wel. Lijkt mij een irritante fabrieksfout. Nu eerst maar even wachten hoe de eerste keer verloopt.