Princess 102300 Table Chef Pro zwart - Reviews

Warmtebron
elektrische barbecue
Vorm rooster/grillplaat
rechthoekig
Afmeting rooster/grillplaat (in mm)
260 x 460 mm

smstaal 31-12-2014
  • Product jaar of meer in bezit

7,3
We hebben met veel plezier deze table chef gebruikt, totdat hij er met de kerst 2014 er mee ophield. Lampje op de stekker brandt nog wel, maar de plaat wordt niet meer warm. Ik schat dat we hem een keer of 15 hebben gebruikt. Jammer dat hij het niet meer doet, er zit niet veel aan wat kapot kan gaan.
Hij is goed en traploos regelbaar. Als het vet/olie begint te spetteren zetten we hem een 'tikkeltje' lager. Is verder makkelijk schoon te maken.
Geschreven voor: Princess 102300 Table Chef Pro zwart

olafvanewijk 12-12-2009

Ik gebruik deze plaar i.p.v. een courmetset, deze plaat wordt goed heet en is instelbaar.
Als je groenten, vlees en b.v aardappel er gelijk op doet kom je niet verder dan gebruik voor 4 personen, als je de plaat gebruikt voor meer personen kies dan een groter model.
Op de site van PRINCESS staat dat er een kook boek bij zit, in mijn verpakking heb ik deze niet gevonden.
Geschreven voor: Princess 102300 Table Chef Pro zwart