Princess 102300 Table Chef Pro

5,0 (2)

Tefal OptiGrill+ Snacking & Baking GC7148

Tefal OptiGrill+ Snacking & Baking GC7148
Bekijk alle Funcooking

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 102300 Table Chef Pro op Kieskeurig.nl.

smstaal 31-12-2014
  • Product jaar of meer in bezit

7,3
We hebben met veel plezier deze table chef gebruikt, totdat hij er met de kerst 2014 er mee ophield. Lampje op de stekker brandt nog wel, maar de plaat wordt niet meer warm. Ik schat dat we hem een keer of 15 hebben gebruikt. Jammer dat hij het niet meer doet, er zit niet veel aan wat kapot kan gaan.
Hij is goed en traploos regelbaar. Als het vet/olie begint te spetteren zetten we hem een 'tikkeltje' lager. Is verder makkelijk schoon te maken.

olafvanewijk 12-12-2009

Ik gebruik deze plaar i.p.v. een courmetset, deze plaat wordt goed heet en is instelbaar.
Als je groenten, vlees en b.v aardappel er gelijk op doet kom je niet verder dan gebruik voor 4 personen, als je de plaat gebruikt voor meer personen kies dan een groter model.
Op de site van PRINCESS staat dat er een kook boek bij zit, in mijn verpakking heb ik deze niet gevonden.