Cobb Pro - Reviews

Soort barbecue
houtskool/briketten barbecue
Deksel
Thermostaat

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Colin 10-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Super fijne BBQ

Ik vond het toch nodig om alsnog een review te schrijven over dit product. Aangezien ik hem al een aantal maanden in bezit heb en heerlijk hebt gegeten sinds. Toen de Cobb geleverd was bleek de kunststof ring defect te zijn, na contact opgenomen te hebben met CoolBlue is deze kosteloos vervangen. zelfs toen ik hem al gebruikt had. (Ik kwam er naderhand achter) Naast dat dit kosteloos is gebeurt (wat in principe gewoon hoort) werden er ook totaal niet moeilijk gedaan over de garantie afhandeling. Dat vind ik echt een van de top services van CoolBlue. Geen gezeur gewoon je product!

De Cobb zelf is een top product, Je kan er heerlijk eten op maken en door het ''gesloten'' systeem is alles perfect gaar. Ook grote stukken vlees. Die van ons is mee geweest op huwelijksreis en dat is een aanrader! We hebben op de meest fantastische plekken heerlijk gegeten! Een ding om rekening mee te houden, je kan speciale bambo briketten kopen bij de Cobb. Ik zeg doen! je gooit er 1 zo'n ding in, steek hem aan en je kan gerust 2 tot 3uur heerlijk BBQen, de briketten kosten wel meer dan gewoone kooltjes maar het is zo veel makkelijker, je kan (serieus) binnen 2 a 3 minuten al beginnen met BBQen. dus niet aansteken en dan nog rustig de tafel dekken, dat is echt niet nodig. In het begin rookt hij even flink maar dat trekt binnen een aantal minuten weg (kleine tip: aansteken zonder deksel dan warmt hij goed door) Je kan voor je Cobb ook nog een draagtas kopen dat is vooral ideaal als je hem mee neemt of op wil bergen.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Werkt top
  • Goed op te bergen
  • antie aanbak plaat
  • Stevig en onderkant wordt niet warm