Druppies Regenlaarzen Kinderen - Hardgeel - maat 29

TH Commerce® 50 STUKS -BRUILOFT - COMMUNIE - HUWELIJK -VLINDER- BEDANKT DOOSJES - TROUWFEEST - DOOPSUIKER - GESCHENKDOOSJE - BABYSHOWER - KRAAM GESCHENK - CADEAU - ROZE nr 412

Bestcare ® - EU-product Thermoelastic Visco Baby- en Junior-matras met Memory Foam voor beter slaapcomfort Afmeting: Visco Junior 160x80 cm Hoogte 13cm

Bekijk alle Baby/peuter (overig)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Druppies Regenlaarzen Kinderen - Hardgeel - maat 29 op Kieskeurig.nl.

• Slecht

ID 25-11-2018

Leuke laarsjes maar erg snel stuk

Geschreven voor: Druppies Regenlaarzen Kinderen - Hardgeel - maat 29

Ik dacht hippe en kwalitatieve laarsjes gekocht te hebben maar de kwaliteit viel behoorlijk tegen! Veel te snel begon het rubber te scheuren en ook de reflectieplaatjes lieten al snel los

Pluspunten

• Zien er wel leuk uit

Minpunten

• Snel stuk
  • Slordig afgesneden bovenkant
  • Veel te duur voor de korte levensduur