Alecto DVM-700 Babyfoon met camera 3,5 - Reviews

Best Reviewed aug 2017 Alecto DVM-700 Babyfoon met camera 3,5

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

PSmits90 22-08-2017 Product paar weken in bezit

Goede babyfoon met camera

Goede babyfoon met camera Wij gebruiken deze babyfoon voor op de 1ste verdieping terwijl wij beneden even lekker bij kunnen komen van een drukke dag. De babyfoon reageert goed en laat elke geluid van de baby goed horen. Ook als de baby een middag dutje aan het doen is en wij zitten in de tuin is de verbinding nog redelijk goed. Zowel overdag als savonds is het beeld kwaliteit uitstekend. Helaas valt de verbinding soms wel eens weg waardoor we een haperend beeld en geluid krijgen. Gelukkig lost dit zichzelf altijd wel op. Al met al is dit een goede babyfoon

NvdK 30-08-2017 Product paar maanden in bezit

Geluid, beeld en bediening super

Mijn kindje sliep de eerste paar maanden na de bevalling onrustig. Om niet de hele tijd naar boven te hoeven lopen om te kunnen zien wat er aan de hand was heb ik deze babyfoon met camera aangeschaft. Hoewel ik het veel geld vond heb ik totnutoe geen spijt van de aankoop. Ik vind de ouderunit erg makkelijk te bedienen en het reageert erg snel en prettig. Het geluid en het beeld zijn echt super.
Het kunnen zien van ons kindje en het niet altijd naar boven hoeven lopen heeft bij ons heel veel rust gebracht. We kunnen nu meer ervan genieten omdat we kunnen zien wanneer ze ons nodig heeft en wanneer niet.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goed geluid
  • Makkelijk te bedienen
  • Alles wat een goede babyfoon moet hebben

Minpunten

• Menu in het engels
  • Verliest soms verbinding bij oppakken ouderunit

Claudetje 29-08-2017 Product half jaar of langer in bezit

Steekt met kop en schouders uit boven de rest.

Mijn zoontje heeft moeite om te slapen en wil graag een lampje aan hebben op de kamer. Met de babyfoon kun ik dus makkelijk het lampje aan laten als hij nog niet slaapt en als ik zie dat het eindelijk gelukt is het lampje via de ouderunit ook weer uitzetten. Met het oplaadstation hoef je ook niet met kabels in de weer. Om de ouderunit op te laden kan je hem simpel op het laadstation zetten.

Er is geen 1 babyfoon waarbij alle babyfoonfuncties perfect en op een eenvoudige manier zijn geïntegreerd. Alles werkt eenvoudig en het gebruik via het touchscreen en het menu is heel gemakkelijk. Het ding steekt met kop en schouders uit boven de rest.

Het enige nadeel wat ik eraan heb gevonden is dat de ontvangst soms niet goed is als je de ouderunit gebruikt. Maar het werkt weer goed als je hem neerzet.

Pluspunten

• Veel functies
  • Fijn nachtlampje
  • Installatie
  • Degelijk

Minpunten

• Geen Wifi
  • Bereik soms niet goed

Maxim 25-08-2017 Product paar maanden in bezit

Fijne babyfoon, veel functies

Ik ben erg tevreden over deze babyfoon. Het beeld en geluid zijn veel beter dan mijn vorige babyfoon. De keuze voor mij viel op deze door het mooie zacht schijnende nachtlampje. Een van de weinige babyfoons die dit heeft. Mijn dochtertje slaapt heel goed met het lampje. Daarvoor was het nog wel eens rommelen.

De aan en uit knop was even puzzelen. Je moet hem dus lang ingedrukt houden om het apparaat aan te laten gaan. Dat hadden we in het begin nog niet zo goed door.

Kortom, tot nu tevreden over de goede prijs/kwaliteit van dit apparaat.

Pluspunten

• Goede behuizing
  • Fijn touchscreen
  • Veel functionaliteit

Minpunten

• Redelijk duur
  • Aan en uit knop is wennen

A.de.Raadt 23-08-2017 Product paar maanden in bezit

Mooi, leuk en werkt fantastisch

De babyfoon heeft duidelijk geluid en beeld. Wat ik fijn vind is de terugspraak functie die er op zit. Het nachtlampje van de babyfoon is handig te bedienen op afstand. Er zijn veel leuke nachtmuziekjes en de babyfoon is makkelijk te bedienen en heeft een goed bereik. Voor de nacht is de voedingstimer een goede ondersteuning i.v.m. een wake-up light waar anders bijna de gehele nacht de lamp van brand. Vooral in het begin net na de geboorte.

Pluspunten

• beeld
  • geluid
  • wake-up light
  • eenvoudige bediening

Scheffers 21-06-2017

Fijn groot scherm en van alle gemakken voorzien

Voor ons 1e kindje wilden we een goede babyfoon aanschaffen. Na veel babyfoons met elkaar te hebben vergeleken gekozen voor de 700. De reden waarom we voor de dvm 700 hebben gekozen waren: helderheid scherm en geluid, kwaliteit van de nacht camera en een goed bereik. We zijn erg blij met deze aankoop omdat hij aan alle verwachtingen voldoet. Ook vinden we het touchscreen fijn werken. En is het prettig dat je de camera op afstand kan besturen . Goede koop!

Pluspunten

• Groot helder scherm
  • Bereikbaarheid
  • Nachtcamera

Minpunten

• Nog niet ontdekt

DenicevB 28-08-2017 Product paar maanden in bezit

Fantastisch ding

Een prima babyfoon met veel mogelijkheden. Erg tevreden dat als mijn kindje nog net niet ligt te slapen ik veel liedjes of het nachtlampje aan en uit kan zetten via de ouderunit.
Jammer dat de accu het niet de hele dag uithoud. Mooi beeld, ook in het donker. Goed HD geluid, terugspreekfunctie fijn, tempratuur wwergave andig.

Pluspunten

• vormgeving
  • geluid
  • gebruiksvriendelijk
  • Uitbreidbaar met meerdere camera's

Minpunten

• prijs
  • Accu duur

Dvm 29-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

Groot scherm/duidelijk beeld

Product aangeschaft op de negenmaandenbeurs, en nu al enige tijd in gebruikt.
Helaas al 2 keer opgestuurd voor de geluidsindicatie die bleef branden op het scherm. Tweede keer een nieuwe toegestuurd gekregen helaas na 3 weken hetzelfde probleem, wellicht heeft dit te maken dat ik de babyfoon altijd aan heb staan, als ik de camera gedurende een uur uit schakel functioneerd deze weer prima.
Wel een lichte ruis in het geluid dus die hebben we meestal uit staan. Ik vind het vooral handig om te zien hoe ze ligt en of ze wakker is of aan het spelen. Horen doe ik haar zo ook wel.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Fijn menu al is het in het engels
  • Leuke aanbieding
  • Inzoomen

Minpunten

• Accuduur
  • Stabiliteit ouderunit
  • Stekkerpunt kabel loop naar beneden
  • Geen geluidsindicatie als het scherm uit staat

Bos 21-06-2017 Product paar weken in bezit

Onze eerste babyfoon met camera bevalt goed

Onze eerste babyfoon met camera. We hebben de babyfoon nu zo'n 2 weken en het bevalt goed om op deze manier over onze dochter te kunnen 'waken'. Wij hebben ingesteld dat het scherm alleen aangaat wanneer er geluid is. Zo verlengen we ook de accuduur, aangezien deze voor ons gevoel relatief kort is. Het bereik is verder goed evenals het geluid.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Compact

Minpunten

• Accuduur had langer mogen zijn

lyn 15-06-2017 Product paar maanden in bezit

spijt van deze aankoop

overdag prima beeld.
in de avond/ nacht zie ik onze dochter niet eens liggen zo slecht is het beeld. daarbij zit er een vervelende zoom continu zodra je het geluid aanzet en aan laat (overdag gaat dit mee in het omgevingsgeluid en vind ik het persoonlijk niet storend maar in de nacht word ik hier gek van en mijn man ook). hierdoor hebben wij de oude babyfoon er uiteindelijk (dus hier komt het niet door, doet dit ook als deze weg is) ook op dr kamer gezet zodat we daar het geluid op hebben.

Pluspunten

• overdag goed beeld

Minpunten

• vervelend geluid zodra het geluid aanstaat
  • in de nacht zie ik de kleine niet.

Officiele reactie van Hesdo 16-06-2017

Beste Lyn,

Wat een vervelende ervaring met onze babyfoon. Er lijken 2 dingen aan de hand:

1) Slecht nachtzicht.
Het kan zijn dat de babyfoon niet "doorheeft" dat het nacht is en daardoor slecht beeld geeft. Dit kan komen door een licht object in beeld. Dat komt soms voor als de babyfoon op een witte plank/kast staat en naar beneden kijkt. Vaak is dit op te lossen door de babyfoon op de rand van plank/kast te zetten.

2) Een continue geluid/zoem
Afgaande op hetgeen wat je schrijft lijkt het er op dat de babyfoon die je hebt niet goed werkt. We komen graag in contact met je om het probleem te verhelpen. Dat kan via service@hesdo.nl of via (0)73 641 1655.

met vriendelijke groet,
Nico