Luvion Supreme Connect zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 34 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Luvion Supreme Connect zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

JB en F 24-02-2022

Prima Babycam met wifi

Superscherp beeld en leuke geluiden. Doordat je de camera kunt draaien heb je altidj goed beeld en qua bereik is het goed te doen. Zeker de optie met Wifi is erg fijn.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Goed geluid

Minpunten

• Prijs
  • Basis-unit kan niet lang zonder stroom

Kelly 04-05-2020

Ruist na 2 jaar erg hard!

Fijne babyfoon met matige beeldkwaliteit. Helaas na 2 jaar gebruiken zit er een ruis in die zo veel overheerst dat ik er 's nachts niet van kan slapen en er 's avonds gestoord van wordt!

Pluspunten

• Beeld
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Matige beeldkwaliteit
  • Ruist na 2 jaar
  • Slechte kwaliteit kabels

Vkrimpen 12-08-2018

Volgende keer een andere

Nu 1,5 jaar in bezit maar wat een verschrikkelijke herrie kan dit apparaat maken. Een constante ruis als we het geluid op 3 zetten. Soms stopt het even maar erna komt het weer in opkomend tempo totdat die zelf zo hard gaat dat het geluid er even helemaal mee stopt. Hierdoor hebben we vaak het geluid niet eens aanstaan. Jammer want verder is het best een prima product maar ik stoor me er zo aan dat ik dit nooit meer wil kopen

Pluspunten

• Duidelijk beeld
  • Groot scherm

Minpunten

• Gigantische krakende herrie
  • Bereik buiten huis

Huijzer 06-02-2018

Luvion heeft slechte service!

Helaas is deze babyfoon al 3x defect geweest. Bij het repareren van de babyfoon krijg je tweedehands onderdelen voor de defecte onderdelen terug. We kregen bijvoorbeeld een nog slechtere batterij.
De service van Luvion is erg slecht. Het duurt heel lang voordat je reactie krijgt en ze nemen geen verantwoording op zich.
Voordat er dus iets opgelost wordt, ben je dus veel tijd, energie en gezeur kwijt.
Wij zijn dus erg ontevreden en zullen nooit meer voor Luvion gaan.

Pluspunten

• Goed beeld

Minpunten

• Slechte Luvion service!!!!!
  • Slechte batterij
  • Ruis op de babyfoon

Lieke 05-02-2018

Heel tevreden

Ik kan aan de babyfoon geen minpunten ontdekken; alles werkt naar behoren en wij zijn daar tevreden over. We vinden hem fijn in gebruik en hebben inmiddels een tweede camera aangesloten. Wat ik een compliment waard vind; de geweldige service van Luvion. Van de 4 jaren dat we de babyfoon dagelijks gebruiken hebben we enkele keren een defect gehad, dat kan gebeuren. Ik kan de afhandelingen omschrijven als; klantvriendelijk en zeer effectief. Dit is hoe service hoort te zijn. Fijn, echt heel netjes. Ik heb geen moment spijt gehad van deze aankoop.

Pluspunten

• Kwaliteit product
  • Groot scherm
  • Gebruiksgemak
  • Tweede camera aan te sluiten
  • Zeer goede service van fabrikant

Gebruiker van Luvion 17-10-2017

Goede aankoop

Prima babyfoon. De camera is goed, het kindje is zowel in het licht al donker goed te zien.
Helaas is de batterij erg snel leeg, echt een groot nadeel.
Goed bereik met de antenne die eventueel nog uitgeklapt kan worden voor extra bereik, bijvoorbeeld voor buiten.
We hebben een x een flink hoorbare ruis gehad, daarvoor is de babyfoon gerepareerd. Helaas was de babyfoon daarvoor een aantal weken weg naar Luvion. Heel lastig!
Ook aangegeven dat de batterij snel leeg is, maar hier was niets mee gedaan.

Pluspunten

• Goede camera
  • Goed bereik

Minpunten

• Batterij snel leeg!!
  • Reparatie duurt erg lang

Steenb 13-05-2017

Uiteindelijk teruggebracht

Zeer complete babyfoon, gebruiksvriendelijk met veel nuttige functie. In eerste instatie waren we laaiend enthousiast. Helder beeld, temp in beeld, draaibaar, etc.
Ouder en kind unit mooi zien er netjes uit maar niet heel degelijk gemaakt.
Babyfoon gaf wat storing bij camera draaien als de adapter erin zat, dat was acceptabel.
Na een paar weken kregen we ook storing in het geluid, toen verloor ik het vertrouwen in dit product.
Het lijkt een mooie prijs/kwaliteit, zeker als je wifi wil gaan gebruiken zou ik toch voor een duurdere gaan van b.v. Motorola.

Pluspunten

• Goed beeld
  • Veel opties
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Storing
  • Storing
  • Slechte "geen ontvangst" melding
  • Temperatuur spring heen en weer
  • Voelt goedkoop aan

Jannen 30-03-2017

Jammer!

Helaas zorgt dit apparaat voor veel stress bij de jonge moeder en vader doordat het erg storingsgevoelig is, veel ruist, licht geeft in het donker, een WiFi docking hulpstuk voor nodig is. Etc etc

Josine 08-03-2017

Top service

Wij maken nu een klein jaar gebruik van onze suprème connect babyfoon. We zijn er erg tevreden over en hebben twee camera's aangesloten. Helaas ging ons beeldscherm kapot en deze is ter reparatie opgestuurd. Luvion begrijpt als geen ander hoe onmisbaar een babyfoon is want binnen drie werkdagen (!) inclusief opsturen was de babyfoon bij ons terug. We kregen een nieuwe! Helaas bleek dat we geen nieuwe hadden gekregen, maar onze oude (deels) gerepareerd want we kregen wel beeld maar nog geen geluid. Toen ik luvion hierover benaderde hebben wij per direct een nieuwe monitor gekregen zoals ook de bedoeling was en een cadeautje er bij ter compensatie. als er dus problemen zijn is luvion goed bereikbaar en lossen ze het probleem snel op!

Pluspunten

• Duidelijk beeld, ook snachts
  • Geluid
  • Aansluiten
  • Mogelijkheid tot bekijken op telefoon of tablet

Minpunten

• Batterij

Stefan32 10-12-2016

Goeie camera

We hebben verschillende camera's bekeken in de winkels en deze had voor ons het beste beeld. Ook na aanschaf zijn we tevreden over het beeld en de mogelijkheden van de camera, zoals het terugpraten en muziekjes afspelen.

Pluspunten

• Goed beeld
  • Camera die alle kanten op te draaien is
  • Goed beeld 's nachts

Tanja 03-10-2016

Mooi beeld

Ik ben blij met deze babyphone. Het beeld is erg goed zowel in licht als donker. Goede plaatsingsmogelijkheden. Camera makkelijk bestuurbaar. Optie om via app op je telefoon te kijken. Accuduur is niet lang maar dat maakt voor ons niet uit. De stekker van de camera piept bij ons heel erg maar toen ik de klantenservice belde zeiden ze meteen dat ze een nieuwe op zouden sturen. Ik vind de muziekjes niet mooi klinken maar die gebruik ik ook niet. Ik heb hem altijd op bespaarfunctie staan zodat het beeld aanslaat bij beweging. Ik vind het erg fijn om te kunnen kijken zonder naar boven te hoeven.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Optie via app op telefoon

Minpunten

• Liedjes klinken storend
  • Accu snel leeg

Tom 10-09-2016

Supreme Connect

Ik heb de Luvion Supreme Connect nu enkele dagen in gebruik. Degelijke babyfoon met veel opties. Bereik en bedieningsgemak zijn prima. Enig nadeel die ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is de hoek die de camera naar beneden kan maken. Wanneer de babyfoon op een plankje staat kan de camera niet voldoende naar beneden worden gericht om goed in het nabij staande bedje te kijken.

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Bediening

Minpunten

• Hoek camera

Trogh 07-09-2016

Goede babyfoon!

Mooie babyfoon met een fijn scherm waarop je je kindje goed in de gaten kan houden indien nodig.
Zeker een aanrader, pas een aantal dagen in gebruik maar bevalt goed!

Pluspunten

• Goed, duidelijk scherm!
  • Dag/nachtbeeld is prima.

Minpunten

• Adaptersnoer mag langer.

DVredegoor 06-09-2016

goede degelijke babyfoon

Fijne babyfoon met goed formaat beeldscherm (4,3")
duidelijk beeld kwaliteit. Terugspreek functie werkt prima.
Alleen jammer dat er aan de camera een korte stekker zit, wat wel is op te lossen met verlengsnoer.

Pluspunten

• camarafunctie
  • terugspreken
  • mooi afgewerkt
  • werkt goed binnenshuis
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• korte stekker camara

FCC 21-08-2016

Fijne babyfoon

Prettig en makkelijk in gebruik. Beeld is scherm en fijn schermpje. De app is leuk omdat je hiermee niet alleen afhankelijk bent van het scherm maar kan nog wel een goeie update gebruiken!!

Pluspunten

• Snelle installatie
  • Mooi beeld

Minpunten

• app niet echt modern

von 12-08-2016

Mooie degelijke babyfoon

a een jaar gebruik te hebben gemaakt van de alecto dvm260, die 2x in een jaar opgestuurd moest worden ivm geluidsproblemen, waren we het zat en dus zijn we op zoek gegaan naar een nieuwe babyfoon. Op aanraden van vrienden kwamen we bij de Luvion Supreme Connect uit. Gister besteld vandaag binnen. Net in gebruik en de eerste indrukken zijn goed. Het is een degelijke camera en ook het schermpje voelt degelijk aan. Instaleren is geen probleem en ook de functies wijzen voor zich. Al met al nu al blij met deze mooie babyfoon. Het enige minpuntje vind ik dat je de camera niet op een kast kan zetten omdat hij niet ver genoeg naar beneden kan richten. Maar aan de muur of plafond is natuurlijk perfect. Al met al nu al blij met deze aankoop.

Bouwmeester 06-08-2016

Mooie en complete babyfoon

Mooie babyfoon met camera. Van veel gemakken voorzien. Bereik is binnen huis fantastisch, maar buiten huis niet super. Volume van terugpraatfunctie/ muziek is helaas niet vanaf ouderunit te bedienen.

mel 28-07-2016

Luvion babyfoon

Prima babyfoon met veel extra mogelijkheden en functies. Werkt ook super goed en heeft een mooi design. Helaas vind ik het bereik die 300m zou zijn erg tegen vallen. Ik heb voor 9m nog vaak dat de verbinding wegvalt. Wel moet ik erbij zeggen dat wij 3 verdiepingen hebben.

Wenties 08-07-2016

Prettige babyfoon

Makkelijk in gebruik en doet wat hij moet doen.
Ideaal als je een 2e kamer wil monitoren.
Beeldkwalitiet is goed, geluid kan beter.

N&M 18-06-2016

Prima keuze

We hebben de luvion nu een week in gebruik, prima keuze. We hebben diverse babyfoons met beeld getest en deze is veruit de beste! Heel scherp beeld en prima geluid! De liedjes zijn wat minder vergeleken met de essential maar goed te doen!

Elisa 12-06-2016

De naam Supreme komt helemaal overeen

De naam Supreme komt helemaal overeen met het product,de functies,gebruiks gemak en ontwerp.
Doordat ik lichamelijk niet in staat ben om heel vaak de trap op en neer te gaan is deze babyfoon een echte uitkomst,ik kan ons prinsesje dag en nacht duidelijk in de gaten houden, zonodig geruststellen dmv de praat functie en of een muziekje aan doen.
Ook de mogelijkheden van het aansluiten van meerdere camera 's is geweldig.

Jasper 27-04-2016

Prima babyfoon

Prima babyfoon met veel opties. Mooi beeld (ook 's nachts) en erg handig dat je de camera op afstand kan besturen.

Ingrid 23-04-2016

Goed scherp beeld.

Het is een mooie babyfoon die zijn werk goed doet.
Echter toen ik het geluid van De ouder unit zachter wilde zetten drukte ik perongeluk op de knop om liedjes af te spelen via de camera.
Mijn zoontje schrok zich een ongeluk!!! (Dit terwijl hij heerlijk lag te slapen..)
De muziek ging heel hard af bij hem. Het geluid zachter zetten op de camera kan ook niet aangezien je dan niet meer hoorbaar bent via de terugspreekfunctie. De volume knop bedienen via de ouder unit zou een uitkomst zijn om dit probleem op te lossen.
Verder erg tevreden mee, duidelijk beeld en je kunt goed met elkaar communiceren, mocht dit nodig zijn.
En stel je kindje is op de leeftijd dat het uit zijn/ haar bedje klimt, kun je je kindje goed volgen omdat je de camera via de ouder unit kunt bedienen.
Ook handig, je kunt meerdere camera's aansluiten om ook je andere kroost te zien.

Silvie 09-04-2016

Geweldige babyfoon

Geweldige babyfoon, je hebt een groot scherm en goede beeldkwaliteit! Er zit van alles op wat je ook echt gebruikt

hannes 05-04-2016

luvion supreme connect

Super babyfoon. Makkelijk in gebruik super bereik ook buiten. Mooi beeld en vele functies. Verder is die makkelijk te instaleren.