Philips AVENT SCD560 blauw, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AVENT SCD560 blauw, wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Samenvatting

Deze babyfoon van Philips is dankij een DECT-verbinding storingsvrij en beschikt over een ECO-modus. De geluidskwaliteit is erg goed, zo ook het bereik. De LED-indicator voor het geluid is wel wat gevoelig. Met dit apparaat is het ook mogelijk om slaapliedjes af te spelen, het volume van deze liedjes is helaas niet op afstand aan te passen. Een groot gemis van deze babyfoon is het feit dat er geen camera is. Onder de babyfoons zonder camera is de Philips qua prijs-kwaliteitsverhouding een van de beste. De Consumentenbond heeft dit model drie jaar op rij de beste genoemd in zijn prijsklasse.

Pluspunten

Minpunten

+ DECT-verbinding

+ Eco-modus (langere accuduur)

+ Prijs

- Geen camera

Sanne 26-05-2017

Mooie babyfoon zonder ruis

Mooie babyfoon. Makkelijk in gebruik en zonder ruis. Kwaliteit/prijs is in orde, zeker met de mooie cash back actie.

Pluspunten

• Geen ruis
  • Mooi ontwerp
  • Gebruiksvriendelijk

Ilknur 21-05-2017

Kristal helder geluid!

Heb deze al eerder aangeschaft voor mijn dochter. Ben er super tevreden mee en heb nu dezelfde besteld voor de tweede. Je hoort letterlijk ALLES, zoals de ademhaling van het kind en getik van de klok in de kamer. Zou deze zeker aanbevelen! Grs

Pluspunten

• Kristal helder geluid
  • Fijn en handig in gebruik
  • Je kunt ook met batterij gebruiken
  • Temperatuur instellen
  • Muziek laten afspelen vanuit de ouderunit

RB 18-05-2017

Perfect!

Goed product. Makkelijk in gebruik. Goede bereikbaarheid. Prettig en rustig baby muziek. Met de talk optie kan je ook je baby geruststellen.

Joost 13-05-2017

Goed werkende, eenvoudige babyfoon

Prima toestel dat terecht als één van de betere uit de tests komt. Zeker als je ook kijkt naar de prijs. Doet wat het moet doen zonder onnodige toeters en bellen.

Pluspunten

• eenvoudig
  • werkt goed

Sebus 04-05-2017

Uitstekende verbinding en heldere geluid

Nu een aantal dagen deze babyfoon in bezit. Het geluid is echt kraakhelder. Dit had ik niet verwacht. Ik kan nu met een gerust hart de kleding van mijn mannetje aan de waslijn hangen op het balkon. Het geluid is zelfs daar subliem. Ik heb hem gewoon aan mijn nek hangen met het bijgeleverde koordje. Wat betreft de overige opties 5 slaapliedjes en het nachtlampje, walkie-talkie funcite (om met je baby te praten) zijn mooi meegenomen, maar geen reden van aankoop geweest. Wat ook handig is dat je via de drie blauwe led lampjes bij geluidsdetectie gaat oplichten: hoe harder het geluid, hoe meer lampjes gaan branden.Tot slot is deze babyfoon gemakkelijk in gebruik. Het menu is simpel en overzichtelijk met uitzondering van het selecteren en afspelen van de volgende slaapliedjes. Dit kon handiger. Nu moet je steeds weer terug bij af in het menu om de volgende liedje af te spelen. Verder heb ik geen minpunten voor deze uitstekende babyfoon: niets voor niets is deze door de consumentenbond als beste getest.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Goede blijvende verbinding
  • Blauwe decibel ledjes
  • Hanidge extra opties

Minpunten

• selectie volgende slaapliiedje kon simpeler

Karin 01-04-2016

Geweldige babyfoon

Wij hebben deze babyfoon kort geleden aangeschaft maar zijn er erg tevreden over. Het geluid is heel duidelijk, ook is hiervan de gevoeligheid in te stellen. Verder is het bereik erg goed en zitten er veel mogelijkheden op, zoals het aanzetten van muziek, maar ook het geluid uitschakelen maar dat je nog wel ziet wanneer er geluid is door het aangaan van de lampjes.
Wij zijn echt heel tevreden!!!!

DeJong16 07-09-2015

Degelijk en goede DECT babyfoon! Goed bereik, temperatuur wordt goed weergegeven en degelijk geluid, volume kun je makkelijk aanpassen en de indicatorlichtjes geven ook aan hoe hard je baby huilt. Daarnaast zijn de slaapliedjes niet op afstand in volume in te stellen, maar het liedje houd na een tijdje vanzelf op, samenvattend een groot succes! Het nachtlampje is nog niet getest of deze voldoende licht geeft. Dat je op afstand liedjes kan aanzetten en terug kan praten maakt deze babyfoon ideaal!

Willem1266 06-09-2015

Bereik is een zwak punt. Althans hij valt regelmatig weg, ook op korte afstand. Achteraf gezien had ik ook graag een tst. gehad met minder knoppen. Geluid is redelijk. Mijn vorige babyfoon (ander merk) was van betere kwaliteit.

HildeW85 07-05-2015

Ik gebruik de babyfoon nu een aantal weken. De babyfoon werkt erg goed. Duidelijke display, voldoende informatie op de display en erg handig in bediening. Het bereik is ook voldoende.
Wat wij missen is een toetsenblokkering (als we de babyfoon mee op zak nemen, gaat er wel eens een liedje aan...) en op het station bij de baby mis ik de display van de temperatuur.

steffiie 02-05-2015

Ik gebruik deze babyfoon nu een aantal weken en ben erg positief. Een aantal erg handige dingen die deze babyfoon bevat is het nachtlampje, rustgevend lichtje voor de baby. Ook het slaapliedje doet het goed. |Verder heeft de babyfoon een uitstekend bereik. De babyfoon geeft totaal geen ruis en elk geluidje wat je baby maakt is te horen. Wil je dit niet kun je hem gemakkelijk zachter zetten. Door de lampjes op het oudertoestel zie je of de baby huilt en hoe hard. Erg gemakkelijk als je in een rumoerige ruimte zit! Ook erg handig is dat op het oudertoestel de temperatuur op de babykamer te zien is, zo hoef je je geen zorgen te maken dat de baby het te koud/warm heeft.
Ik kan geen nadelen noemen over dit product.

steffiie 02-05-2015

Ik kan geen nadelen noemen over dit product.

LoesvH 21-03-2015

Ik gebruik de babyfoon nu sinds 7 weken iedere dag. Erg fijn is dat je de gevoeligheid in kunt stellen zodat we niet ieder zuchtje horen. Als onze kleine een paar tellen geluid maakt komt het vanzelf door. Prima bereik en erg fijn dat je vanaf het oudertoestel het nachtlampje aan en uit kunt zetten en kunt zien wat de temperatuur op de babykamer is.

Mire82 15-03-2015

Hele fijne babyfoon. Super zijn de liedjes en het nachtlampje en de temperatuursweergave. Batterij gaat dankzij eco modus relatief lang mee. Enige nadeel voor ons is het bereik op groot terrein.

ivo_v_g 12-03-2015

Nadat onze eerste babyfoon stuk is gegaan ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe. De Avent Babyfoon doet het echt super. Het reikbereik is een stuk beter dan onze vorige, hij gaat echt een heel eind in de tuin en werkt zelfs in de stallen. In het begin was het wel even wennen aan de stilte, onze oude maakte altijd een licht geluid. Ondertussen vinden wij het zalig ’s nachts. De muziekjes zijn heel handig aan te zetten, wanneer hij iets onrustiger ligt ’s nachts

Roelant Meijer 04-02-2014

Fijn apparaat dat makkelijk in gebruik is en alle mogelijke opties heeft. zoals lampje, muziekje en dat je ook wat terug kan zeggen tegen je kind. Waarschijnlijk vergeet ik er nog een aantal.

do123 11-10-2013

Heel fijn, vooral de optie om op afstand een slaapmuziekje aan te zetten voor de baby. Jammer dat het bereik van 330 meter niet geldt in de drukke stad, maar dat is logisch gezien alle muren en obstakels in het verkeer.