Philips SCD485

7,2 Lees 1 review

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Jorgan 30-09-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Na ruim 2,5 jaar gebruik ben ik blij dat ik dit apparaat heb gekocht maar ook teleurgesteld. De prijs die ik destijds heb betaal was € 79,95, reden om geen standaard 2.4GHz model te kopen was dat deze frequentie al zwaar overbelast was door alle Wifi netwerken waardoor ik ernstige twijfels had in de betrouwbaarheid.

Het model van Philips bood uitkomst, helaas blijkt in de praktijk dat het apparaat door andere apparatuur gestoord wordt (zoals opladers van smartphones in de buurt van de babyfoon). Vervolgens kan ik niet eens in de schuur of bij de buren gaan staan (plusminus 5-10 meter van de unit af) zonder ernstige storing te ervaren. Ik moet dan echt een paar meter schuiven en doen totdat ik de plek heb waar geen storing is (en dat kan soms tot op de decimeter precies uitvallen).
Op het moment dat je een goed plekje hebt werkt het apparaat echter uitstekend. Er is dan weinig ruis en de microfoon is super gevoelig (ik kan zelfs horen wat er buiten gebeurt!).