Maxi-Cosi Pebble - Reviews

isofix
Plaatsing
tegen de rijrichting in

stefanievanD 29-09-2012 Product half jaar in bezit

Qua gebruik is deze maxicosi echt prima de baby kan er prima in liggen.
De riempjes blijven overeind staan (al kun je de hoogte niet meer instellen)
Zonnescherm kun je achter een rubberen klep klappen(na een paar keer gebruik zat dit wel onder de krassen bij de kleur Intense Red)

De nadelen van deze maxicosi zijn voornamelijk het uiterlijk/stof.

Het stofje van het hoofdgedeelte en het klik-systeem rafelt
de rest van de stof komt wit pluis doorheen van de stof die er onder zit.
De wintervoetenzak is hier ook geen succes de baby trappelt en de voetjes komen er onderuit! + de 2 knoopjes die er op zitten heb ik al een keer extra vast moeten naaien omdat ze los lieten

mvg Stefanie

Mriek00 20-01-2012 Product half jaar in bezit

Ook wij zijn gevallen voor de mooie Pebble.
Ideaal aan deze vonden wij de gebruiksvriendelijke flexibele rand waaronder het zonneschermpje zit (bij alle andere Maxi Cosi's haal je daar je nagelriemen aan open). Deze Maxi Cosi is een van de grootste, waar je kindje makkelijk tot zo'n 10-12 mnd in kan zitten. Waar je bij de Pebble dus wel op moet letten is of je autogordel erom heen past, bij ons was die te kort. Wij hebben een EasyBase erbij gekocht, even getwijfeld vanwege de prijs, maar fantastisch!!! Wat een gebruiksgemak!! Even een investering, maar zeker aan te raden! Geen gezeur meer, half achterin opgevouwen in de regen of 's avonds laat om je Maxi Cosi te bevestigen met de autogordel, maar klik en klaar... Heerlijk! Zou die echt niet meer willen missen.

kroonkroon 08-07-2010 Product kwartaal in bezit

ideale maxi cosi;
- gordels blijven omhoog staan
- gordels zijn gemakkelijk te verstellen, ook omhoog/ omlaag; via de achterzijde kan dit omhoog geklikt worden

aanrader is ook de voetenzak die je gemakkelijk openvouwt (in auto of winkels) en dicht (buiten tegen de kou)