Maxi-Cosi Citi SPS - Reviews

autogordel
Plaatsing
tegen de rijrichting in

Eemie1972 20-01-2011 Product jaar of meer in bezit

Uitstekende kwaliteit, gebruikt voor 2 kinderen.
De opmerking van een gebruiker dat zijn baby van 5 weken nog niet kon zitten is vrij normaal voor baby"s van 5 weken.Het kind moet er ook in liggen en niet zitten.

Orange1970 29-08-2010 Product jaar of meer in bezit

Nav andere reviews die naar mijn mening niet kloppen,
bijvoorbeeld het zitcomfort en gebruikers gemak.Ook heb ik het stoeltje voor mijn beide kinderen gebruikt zonder dat er enige slijtage optrad.

Robin1976 23-08-2010 Product paar weken in bezit

Deze Maxi Cosi gekocht omdat alleen autostoeltjes van dit merk op onze Quinny kinderwagen passen.

Stoeltje gekocht omdat volgens de verkoopster er eigenlijk maar weinig verschil was met de cabrio fix, en dit de meerprijs niet echt zou rechtvaardigen.

Onze baby is nu 5 weken oud en kan nog steeds niet fatsoenlijk in dit stoeltje zitten, maakt niet uit hoe of wat ik afstel of hoe ik de baby in het stoeltje leg, het is altijd zo dat de baby met haar kin op de borst ligt, het hoofdje kan niet goed achterover in het stoeltje liggen, de baby ligt altijd min of meer dubbelgevouwen.. kan nooit heel fijn zitten als je dat zo ziet..

Los van het niet fatsoenlijk kunnen liggen van de baby in de stoel komt aan de bovenkant ook al een stukje piepschuim tevoorschijn, afwerking van het product lijkt niet heel geweldig..