Kenwood audio DMX110BT - Reviews

USB-aansluiting
Bluetooth

Sherwin 11-07-2018

Prima scherm met een goeie contrast

Al rijdend is de scherm goed zichtbaar en goed te bedienen. Helder geluid, veel ingang aansluiting mogelijk makkelijk om met de telefoon te verbinden

Pluspunten

• Bediening
  • Scherpe beeld

Reinder 26-06-2018

Mooie radio

Een poosje terug deze Kenwood Radio gekocht, hij is makkelijk te installeren en te gebruiken.
Mooi groot 2-din scherm voor een schappelijke prijs.
Via de usb kabel aan de achterkant van de radio (ik heb hem via een opening doorgetrokken naar het interieur) is het makkelijk om je telefoon op te laden of om een usb stick aan te sluiten met muziek.

Ik zocht een niet al te dure radio met toch een groot scherm voor het aansluiten van een achteruitrijcamera en ben erg tevreden met deze radio. Voor de mensen die graag cd's luisteren in de auto zul je toch je cd's op een usb stick moeten zetten, deze radio heeft geen cd-speler. De radio heeft ook geen afneembaar front (al ben ik tot nu toe nog geen enkele 2-din radio tegengekomen met deze functie).

Pluspunten

• Groot scherm
  • Makkelijk te installeren
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen cd-speler
  • Geen afneembaar front

Gedeon 12-04-2018

Mooi groot scherm scherpe weergave

Dit was precies wat ik zocht qua auto entertainment.
De 2 din maakt het interieur van mijn auto compleet.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Geluid instellen precies zoals je wilt
  • Heel veel kwaliteit voor een schappelijk bedrag

Bart 05-03-2018

Prima product

Prijs/kwaliteit is echt prima. Mooi helder scherm, perfecte Bluetooth connectie (vind automatisch je contacten en geeft de artiest en nummer weer bij het afspelen van Deezer & Spotify), makkelijk te installeren, veel opties (equalizer), erg compleet (microfoon, frame, sierlijst, kabels).

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Erg compleet
  • Usb
  • Perfecte Bluetooth connectie

Minpunten

• Volume drukknopjes, geen draaiknop

S 27-01-2018

Mooie vormgeving

Mooie radio goede vormgeving en een goed geluid heb hem nu langere tijd in mijn bezit en ben bkan hem andere mensen ook aanraden