JVC KD-X220E

Beoordeling op basis van 31 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

John 24-03-2016

Makkelijk in gebruik groots in geluid

7,4
Fijne radio met genoeg mogelijkheden voor een relatief klein bedrag, met een heel mooi geluid.
En een mooi design.

Ruben Verschuren 01-03-2016
  • Product kwartaal in bezit

Een zeer goed werkende unit, met volop mogelijkheden. Zowel in de equalizer als ander mogelijkheden. Zeer geschikt met gebruik van een passive subwoofer met volledige instel mogelijkheden voor een nette prijs

Tom 01-01-2016

Wat een geweldig apparaat!! Pas gekocht en hebben er veel plezier aan. Vooral dat je je mobiel er op kan aansluiten.
Erg fijn.

Jessie 30-12-2015

prima autoradio voor een nette prijs, wat een issue kan zijn is dat er geen cd in kan. zelf heb ik dit niet nodig daarom heb voor deze radio gekozen. in het begin wel even kijken hoe alles werkt voordat je hem in de auto gebruikt. geluidskwaliteit is ruim voldoende met de speakers die ik in de auto heb zitten, ze kraken dan ook zeker niet minder als ik er een andere radio in plaats.

Hans 20-12-2015

prima autoradio zeer makkelijk in gebruik en klinkt echt zeer goed met usb stick er in en spelen maar.

Erna 14-12-2015

ben super tevreden met deze autoradio, mooi geluid makkelijke bediening.prijs kwaliteit is zeker aan de orde met dit apparaat,vooral de usb ingang is een topper, usb stick erin en je hebt de muziek die je wil.

Gerard 21-11-2015

Relatief eenvoudige radio zonder veel toeters en bellen, maar ruim voldoende om naar de radio te luisteren of naar eigen muziek via USB-stick of telefoon.
Veel meer mogelijkheden zijn eerder storend dan prettig onder het rijden.
Zeer eenvoudige montage.

sj 15-11-2015

ik vind het een mooie en fijne radio. het belangrijkste voor mij in een radio is een usb aan sluiting, deze zit erop. verder is het geluid heel goed en zitten er nog een aantal extra funcies op zoals bv het aan kunnen sluiten van een iPod/iPhone

P 01-11-2015

De geluidskwaliteit is perfect. Ook zit er een automatische dimmer op. Zodat het display zowel overdag en in de avonduren goed zichtbaar is! Ook de Usb aansluitung werkt goed met Android!

Nitzi 17-10-2015

De radio ziet er prima uit, is simpel aan te sluiten en te bedienen. En heeft nog behoorlijk wat aan opties in zich. Bijvoorbeeld een USB-stick met MP3-muziek erin prikken en klaar ben je. Eigenlijk is het onvoorstelbaar dat het gemaakt kan worden voor dat geld.

puppert 07-10-2015

Er zit een mooi en goed geluid in en ziet er mooi uit. Je kunt er ook mee luisteren via usb of ipod of iphone

Oscar 07-10-2015

7,4
Een ruim voldoende voor deze autoradio! Gekocht omdat ie FLAC bestanden af kan spelen en dat doet ie prima. Bij iets harder afspelen redden mijn boxen het jammer genoeg niet, maar dat zijn al oudjes en af fabriek geleverd.
Voor de prijs hoef je het niet te laten.

William S 28-09-2015

9,4
Ik vind het een hele fijne radio, de USB aansluiting werkt heel erg goed, er zit een mooi vol geluid in en de bediening is heel eenvoudig.

alexx 27-09-2015

Ideale optie om je smartphone te verbinden en op te laden via usb of aux. Daarnaast is het erg compact en ziet hij er goed uit.

Sjrf 12-09-2015

Top radio 300% beter als mijn vorige en veel meer mogelijkheden.
Zal hiervoor zeker aanbeveling doen.
Ik ga hier vast veel plezier aan beleven.

Jurgen 19-08-2015

Ben nu enkele weken in het bezit van deze radio. Geweldige kwaliteit in geluid en equalizer.
zeer gemakkelijk en vriendelijk in gebruik.
echte aanrader goede kwaliteit voor weinig geld.

Marcel1976 15-08-2015

Een simpel maar krachtige radio. Voor een kleine budget een grote radio. Echt een aanrader en topper.

Twiks 14-08-2015

7,6
Voor de prijs is het een leuke standaard radio met USB. Makkelijk te monteren. Geluid ruim voldoende. Tip is om wel de mappen op de USB zo kort en duidelijk mogelijk te benoemen. Dit vergemakkelijkt het kiezen van de juiste map.

peter 31-07-2015

een vrij simpele radio met wel alle functies en menuopties.
Goed geluid en erg gebruiksvriendelijk.
Goede prijs kwaliteits verhouding.

Ikke74 18-07-2015

Prima radio doet precies wat je ervan verwacht.het geluid is goed. Makkelijk in te bouwen n de bediening is makkelijk