JVC KW-DB92BT incl. DAB-Antenne - Reviews

frenk09 18-01-2017 Product paar dagen in bezit

mooie auto radio

mooie fijne 2dins auto radio die voldoet aan mijn wensen. mooi helder geluid. fijne bediening. front USB en leuk dat je hem in meerde kleuren kunt instellen.

Pluspunten

• helder geluid
  • fijne bediening van radio
  • Bluetooth

Wouter 01-01-2017 Product paar weken in bezit

Prima radio, erg jammer dat er GEEN DAB antenne bij zit....

De JVC KW-DB92BT bevalt prima geluid is goed, radio is goed in te stellen naar eigen wens, bluetooth functie werkt probleemloos. FM ontvangt is prima, usb functie is de eerste keer wat traag. Het enige echte minpunt is dat hij zowel met als zonder DAB + antenne verkocht wordt. Dit zit niet in het type nummer vermeld en heb dus helaas de versie zonder, mag dus nog 30 € extra investeren om de DAB + functie aan de gang te krijgen. Dit had JVC beter moeten vermelden zodat je bij de aankoop duidelijk weet welke versie je koopt.

Pluspunten

• goed geluid
  • goed aan te passen kleur en instellingen

Minpunten

• GEEN DAB + antenne
  • usb traag met laden

Paul 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super radio

9,6
dit is de radio van mijn dromen zeer gemakkelijk te installeren en zeer goed gebruiksvriendelijk echt een aanrader ook voor de prijs

Martin 27-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prima radio

7,6
Prima radio met goede geluidsweergave. Het instellen van de diverse functie kan wat makkelijker. Maar het functioneert.

Dab werkt prima