JVC KW-DB92BT incl. DAB-Antenne

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KW-DB92BT incl. DAB-Antenne op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Sonja Hendriks 18-03-2018
  • Product gekregen

mooie vormgeving

mooi helder geluid. makkelijk dat je er zes voorkeurradio zenders kan programmeren. net als zes voorkeur telefoonnummers. leuk dat je kleur kan aanpassen, ook de kleur als er gebeld wordt

gebruik van voice control om te bellen of whatsapp berichten te sturen

nadeel, koppelt niet goed met huawei telefoon waardoor ik niet kan zien wie er belt, adreslijst wordt niet goed over genomen wat bellen moeilijk maakt. ook verbinden met mediaspeler telefoon loopt moeilijk, moet elke keer opnieuw aangezet worden om de muziek vanaf te mobiel via de telefoon af te kunnen spelen. voice controle kent niet alle namen .

Pluspunten

• mooi geluid
  • uiterlijk

Minpunten

• koppelt niet goed met mobiel
  • lastig te instaleren

Robert de Jong 21-12-2017

Multi functionele autoradio

Ik ben helemaal tevreden met deze autoradio. Hij ziet er prachtig uit, goed geluid, veel instel mogelijkheden die het geluid echt verbeteren, DAB+ radio, bluetooth enz. Enige minpunt vindt ik de random play van mp3. Zodra je een nummer verder klikt begint de lijst opnieuw.

Pluspunten

• geluid
  • uiterlijk
  • gebruiksgemak
  • prijs

Minpunten

• random mp3

Gerritnr1 29-11-2017

Auto radio

Super apparaat. Werkt goed. Streamen vanaf mobiel. Werkt beter dan menig ander carkit. Leuk dat je de kleuren kunt veranderen. Geen piraten meer die door de zenders blazen door dab+.

Pluspunten

• Dab
  • Carkit overbodig
  • Kleuren veranderen
  • Mooie radio om te zien
  • Usb en aux voorzijde

bloodrain1990 14-11-2017

goeie dab en handfree functie

ik heb dit product gekozen omdat ik een dab radio zocht met handfree functie en de prijs was goed met een gratis DAB+ antenne

Joris 29-05-2017

Goede radio, DAB+ is eem verademing

Radio aangeschaft omdat mijn standaard radio slechte ontvangst had en cd speler overleden was. Met DAB+ nu bijna overal heldere ontvangst zonder storingen. Ook de USB is fijn voor de afwisseling.

Pluspunten

• Goede ontvangst DAB
  • Veel functies
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• Teactietijd wisselen functie of station kan beter

frenk09 18-01-2017

mooie auto radio

mooie fijne 2dins auto radio die voldoet aan mijn wensen. mooi helder geluid. fijne bediening. front USB en leuk dat je hem in meerde kleuren kunt instellen.

Pluspunten

• helder geluid
  • fijne bediening van radio
  • Bluetooth

Wouter 01-01-2017

Prima radio, erg jammer dat er GEEN DAB antenne bij zit....

De JVC KW-DB92BT bevalt prima geluid is goed, radio is goed in te stellen naar eigen wens, bluetooth functie werkt probleemloos. FM ontvangt is prima, usb functie is de eerste keer wat traag. Het enige echte minpunt is dat hij zowel met als zonder DAB + antenne verkocht wordt. Dit zit niet in het type nummer vermeld en heb dus helaas de versie zonder, mag dus nog 30 € extra investeren om de DAB + functie aan de gang te krijgen. Dit had JVC beter moeten vermelden zodat je bij de aankoop duidelijk weet welke versie je koopt.

Pluspunten

• goed geluid
  • goed aan te passen kleur en instellingen

Minpunten

• GEEN DAB + antenne
  • usb traag met laden

Paul 28-05-2016

Super radio

dit is de radio van mijn dromen zeer gemakkelijk te installeren en zeer goed gebruiksvriendelijk echt een aanrader ook voor de prijs

Martin 27-05-2016

Prima radio

Prima radio met goede geluidsweergave. Het instellen van de diverse functie kan wat makkelijker. Maar het functioneert.

Dab werkt prima