Kenwood KDC-BT8044U

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood KDC-BT8044U op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

miteho 09-07-2010

Helemaal goud!

Helaas was mijn vorige radio gestolen. Na wat zoeken kwam ik op deze radio terecht. Werkt meer dan naar behoren!

Ik heb op de USB aan de achterkant een active houder voor mijn Iphone 3GS aangesloten. Nu laad hij op en kan ook muziek afspelen via de ipod functie.

Ik ben zeer tevreden! Al kan de software wat makkelijker. Maar daar ben je na een uurtje spelen wel achter.

jp134 17-12-2009
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT8044U

een dijk van een radio bt was zo geinstaleert en doet het super usb ook super het meneu is een drama je moet het eerst goed door hebben dan gaat het steeds beter de fm ontvanst is ook super ben er zeer te vrede mee

experienced 08-12-2009
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT8044U

Ik heb deze radio/BT carkit aangeschaft voor de Carkit/bluetooth functie en heb 'm een week in gebruik gehad.

Qua HARDWARE is het een super ding!

- Bluetooth bellen werkt uitstekend (microfoon is prima, eventueel in het menu wat harder zetten.)
- Verschillende ritten gemaakt door NL, radio schakelt moeiteloos en vooral niet merkbaar over naar de sterkste zender. Vooral bij Radio538 merk je dat, waar mijn Pioneer soms ruis liet horen, blijft het signaal bij de Kenwood 8044 ijzersterk.

Maar de software arggg!!!
Diegene die dit gemaakt heeft moeten ze in quarantaine doen in Siberië!
Wat verschrikkelijk onhandig en zelfs gevaarlijk.
Zelfs de simpele basis functies zijn onhandig.

Zelf vond ik de overdadige verlichting ook niet je dat, maar wellicht vinden jeugdigere gebruikers dat geweldig.
Een aantal flikkertjes kunnen ook weer via het menu uitgezet worden...

Conclusie: als de software verbetert wordt, aanschaffen!!

Na een week kon ik gelukkig bij de dealer alsnog de Alpine 103BT in laten bouwen.

Zie review daarvan later op die rubriek.

Ravi 20-05-2009
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT8044U

Na de BT8041 gekocht te hebben wilde ik nog wel een Kenwood.Het moet gezegd het menu etc. is niet echt intuïtief. Maar alles went natuurlijk. Het was in ieder geval geen reden om de opvolger te kopen de BT8044.

Ik kan rustig stellen dat het ik er blij mee ben. Alles werkte gelijk, zoals BT, USB etc. Daarnaast ging het instellen sneller dan met de 8041 en dat is niet omdat ik het apparaat nu ken. Het enige wat je moet weten is dat onder elke source de menutoets van belang is. Dan is het vastleggen van voorkeuze zenders ook geen proleem. In ieder geval is het toestel intuítiever geworden.
De mogelijkheden zijn legio en menu-technisch is er best wel wat veranderd. B.V de geluidsinstellingen voor een compacte, sedan, SUV, Van, stationwagon etc. Goed en mooi apparaat dus.
Voor mij was van belang dat de USB, Aux, aparte mic, via de achterkant aangesloten konden worden.