JVC KD-X330BT - Reviews

Usb-aansluiting
Bluetooth
4x50 watt

Ruud de Vreugd 27-08-2016 Product paar dagen in bezit

Veel waar voor weinig geld

Ik was op zoek naar een autoradio die meer de multimedia kant op gaat. CD's heb ik nauwelijks meer nu alles online te vinden is. In mijn zoektocht kwam ik de 330BT tegen met USB (inclusief laden tot 1.5A) een aux ingang en bluetooth om je telefoon te koppelen. De aansluitingen zijn standaard dus frame erin, connector en antenne aansluiten en de los bijgeleverde microfoon voor de handsfree optie. In minder dan 10 minuten is de radio aangesloten en geplaatst. Het meeste werk is nog het zoek van een goede plek voor de microfoon en het wegwerken van de microfoondraad.
Bediening is erg voor de hand liggend en zelfs zonder de bijgeleverde handleiding te lezen laat dit apparaat zich vlot bedienen. Koppelen aan de telefoon (voor mij een android) was zo gebeurd en levert een volledig functionele handsfree kit op inclusief telefoonboek. Maar ook spotify laat zich prima afspelen. Met de equalizer is het geluid heel goed aan te passen aan de auto. Inclusief de mogelijkheden voor 2 of 3 weg cross over. Het geluid is overigens prima met de 330BT haal je voor weinig geld een prima apparaat in huis dat ik dan ook van harte aanbeveel. Let wel op mogelijk heb je een verloopje nodig voor de antenne want in tegenstelling tot veel radio's is deze radio met een female aansluiting uitgevoerd.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • koppelen van 2 telefoons
  • prima carkit
  • helder geluid

Minpunten

• antenneverloop nodig
  • geen huls voor front
  • erg plastic achtig

Brigit 12-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie radio.

Mooie radio. Ook handig met bluetooth voor handsfree bellen. Makkelijke en duidelijke bediening.Groot display welke duidelijk leesbaar is.

Fijn ding 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn ding en ziet er goed uit!

Als je een simpele autoradio wilt hebben met bluetooth er op waarmee je handsfree kan bellen is deze ideaal!
Heel makkelijk in gebruik en komt goed geluid uit.

Marco 30-07-2016 Product kwartaal in bezit

achteruitgang tov vorig model

4,2
ik was reeds in het bezit van de voorganger (kd-x320bt), omdat ik hier zo tevreden over was wou ik voor mijn 2e voertuig hetzelfde. helaas is dit nieuwe model een regelrechte teleurstelling. ik spreek me hierbij vooral uit over de USB functie.
terwijl bij het vorige model de weergave van de bestandsnamen op usb netjes volledig word weergegeven krijg je op het nieuwe model een onleesbare afgekorte tekst te zien. ten tweede de laadtijd van een usb stick, terwijl het vorig model na enkele seconden je usb geladen heeft, duurt dit op het dit model wel bijna een minuut vooraleer hij begint te spelen.
ik denk er sterk over na deze radio terug weg te doen!

Henry 15-07-2016 Product maand in bezit

Voordelige en goede keus als je 2 BT telefoons hebt en geen CD's wilt

Prima radio, sub uitgang, 2 telefoons tegelijk pairen en volautomatisch. Bedieningsgemak is goed te noemen en het geluid "standaard" klinkt wat plat achtig. Met de ingebouwde EQ en K2 verbeteringen is het even zoeken maar kom je in deze prijsklasse geen enkele radio tegen waar je een Mic. bij krijgt! Radio beschikt over alle standaard functies en de radio ontvangst is prima. Het enige minpuntje is dat het display niet van kleur te veranderen is maar gelukkig wel dimbaar of helderder te zetten bij volle zon.

A Faas 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Nieuwe KD-X330BT

7,6
Net gekocht maar het installeren en monteren ging bijzonder makkelijk. Het pairen met de mobiel was ook zomaar klaar. Nog maar net in bezit dus, maar eerste resultaten en bevindingen zijn zeer positief

Jon Waarsing 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige autoradio met bluetooth

Zocht een autoradio met bluetooth, vooral voor het bellen onder het rijden. Vanmiddag gekocht en gelijk aangesloten, nadien werkt alles perfect volgens verwachting. Zeer eenvoudig aan te sluiten en te installeren. Ook de bediening in diverse keuzemenu's is heel makkelijk. In 1 woord SUPER

Gizmo 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima autoradio voor weinig geld

Prima autoradio die makkelijk bedienbaar is. Veel instelmogelijk en afspeel mogelijkheden. Doordat er geen Cd speler inzit is de autoradio zeer eenvoudig te installeren.

Danny 19-06-2016 Product paar weken in bezit

Goede autoradio

Makkelijke bediening ziet er strak uit in de auto. Lekker geluid voor 'niet teveel geld
Om in te bouwen hadden we geen hulp nodig
Dit konden wij makkelijk zelf
Ik hoop dat ik nu 100 tekens heb want meer weet ik niet erover te schrijven

Twan 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke autoradio

Een paar dagen geleden de radio gekocht.
Het geluid is zeer goed, en zijn er ook voldoende mogelijkheden om het geluid af te spelen. Ik ben zeer tevreden.

Leroy 14-06-2016 Product paar dagen in bezit

goeie kwaliteit

over het algemeen is de kwaliteit goed,
geluid klinkt helder, en de aansluit opties zijn goed, usb aux, BT.
de knoppen voelen goed en kwalitatief aan.
enigste min punt frontje gaat soms lastig eruit nadat je de eject knop indrukt, vorige radio had dit ook.
op enigste min punt na een goeie radio wat je ook kan verwachten van JVC.

Telefoon geluid weergave en ontvangst is slecht 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

Telefoon geluid weergave en ontvangst is slecht

Telefoon geluid weergave en ontvangst is slecht, heb mijn Parrot maar weer aangesloten. De radio heeft een zeer goede sound.

Febke 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Top apparaat!!

Prima radio van JVC, eenvoudig te installeren ook....ik had wel een verloopstekker nodig voor mijn auto.
Geluid is prima en de Bluetooth werkt super.
Precies wat ik had verwacht van dit apparaat toen ik deze kocht. Geen cd's voor mij meer, lekker Soundcloud en Spotify in de auto voortaan

Juul 15-05-2016 Product paar dagen in bezit

Caraudio voorbereid op de toekomst

Alles wat je nodig hebt om muziek te streamen of vanaf je device via de caraudio af te spelen. Handsfree bellen en via android app te bedienen.
En wie heeft er tegenwoordig nog een CD-speler nodig? Het zit er niet op en kan dus ook niet stuk!

Merette 13-05-2016 Product paar weken in bezit

Fijne radio voor een prima prijs

9,6
Aangezien ik alleen nog maar spotify gebruik en incidenteel nog radio luister was een bluetooth autoradio al langer een wens. Doordat er geen cdspeler meer in zit is de radio een stuk minder diep en dit was makkelijk met het installeren. De bediening wijst zich verder vanzelf. Ik mis de afstandsbediening wel een beetje, maar zal nog even stoeien met de spraakbediening. De knopjes zijn ietwat klein maar dat went ook wel weer. Ook vond ik het jammer dat er geen doosje bij zit om het frontje in te bewaren.

RichardB 25-04-2016 Product paar dagen in bezit

Veel voor weinig geld

De radio vind ik persoonlijk minder mooi. Het geluid is prima. Goed in te stellen met de uitgebreide 13 bands EQ. Vele mogelijkheden. Echt waar voor je geld!

radiobezitter 23-04-2016 Product paar weken in bezit

Autoradio doet wat ie moet doen

6,6
geluidskwaliteit redelijk, was handig geweest als er ook een SD kaart slot in gezeten had, doet wat ie moet doen, geen ingewikkelde instelprocedure

PeTer 03-04-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een mogelijkheden voor zo'n prijs !

Ik was als 50er aan een nieuwe autoradio toe. Nu interesseert mij eigenlijk niet zoveel hieraan, en veel toeters en bellen hoeft voor mij ook niet. Dus gekeken naar een prijsgunstig type, zonder CD (die gaan toch uiteindelijk overslaan en hikken bij ons). Maar wel USB en BlueTooth. Nu vond ik deze radio voor onder de 100 euro bij de Kijkshop. Na lang wikken en wegen gekocht (want wat zijn er een mega aantal aan apparaten te koop ...) en werkelijk super blij met de keuze. Een complete verpakking inclusief het juiste aansluitsnoer. Inbouwen was, inclusief de microfoon voor BlueTooth een uurtje. Het geluid is geweldig, ook handsfree bellen is geweldig. En wat een instellings-mogelijkheden ! Kortom, als je niet veel geld wilt uitgeven, maar toch een heerlijk apparaatje zoekt : zoek niet verder, dit istie :-)

Mr Happy 02-04-2016 Product paar dagen in bezit

De KD-X330 BT goede kwaliteit met veel gebruiksgemak

Deze bluetooth autoradio van JVC heeft een zeer goede geluidskwaliteit die je van JVC kan verwachten .Ook de funkties zoals spraakgestuurde handfree telefoon werkt zeer goed .Als je de bijgeleverde microfoon op de juiste plaats monteerd heb je geen last van bijgeluiden tijdens het rijden en is zeer goed verstaanbaar.Autoradio gekocht om later een extra versterker aan te sluiten voor grote speakers of subwoofer.Ook de equalizer heeft veel mogelijkheden om de juiste klanken naar smaak in te stellen.De USB poort op het front is makkelijke te bruiken om snel je telefoon op te laden. Met de bijgeleverde kabel set is de radio snel aan te sluiten met behulp van een zeer duidelijke gebruiksaanwijzing.
Voor iemand die geen CD s meer draait maar alles met bluetooth cq MP3 bestanden afspeelt is dit een betaalbare Radio waar JVC staat voor innovatie en kwaliteit die jarenlang mee kan gaan.

Mr Happy 30-03-2016 Product paar dagen in bezit

De KD-X330 BT goede kwaliteit met veel gebruiksgemak