Alpine CDE-136BT - Reviews

USB-aansluiting
Bluetooth

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Johan37 08-10-2014 Product paar weken in bezit

Alles aan deze radio klopt, met de niet meegeleverde DAB antenne KAE-220DA is de ontvangst van DAB fenomenaal, ver boven mijn verwachting. Ik heb een Suzuki Splash met een antennetje van maar 41cm en daar ik een AM fanaat ben viel mij op dat zowel de LG als de MG eveneens prima zijn. Zenders die ik op andere radio's niet eens hoorde komen op deze Alpine wonderbaarlijk verstaanbaar binnen. Bij de meeste merken hangt de AM er maar een beetje bij, bij Alpine is dit zeker niet het geval. Noem me ouderwets, het mag.

mennodevroomen 14-11-2014

Hallo Johan,

ik heb hem zelf ook in bezit, maar de DAB ontvangst is zo ontzettend slecht!!! Krijg alleen maar NPO zenders. Waar heb jij je antenne geplakt?

Johan37 15-11-2014

Dag Menno

Voorruit rechts boven aan, denk aan de 4cm t.o.v.chassis.Ik ga er vanuit dat je de "bijbehorende" plakantenne hebt met het blauwe ledje. Ze zijn nog steeds bezig met de uitrol van het DAB netwerk, met de NPO zijn ze geloof ik verder dan met de commercieelen. Omdat ik aan de duitse grens woon ontvang ik ook duitse zenders.Woon je in het centrum o.i.d.dan ligt dit natuurlijk anders.Ik heb hem gekocht via Tijgershop en zij zeiden tegen mij dat de plakantenne van Alpine verreweg het beste is.Radio 2 maand in bezit en heb nog geen dag spijt van de koop gehad. Succes verder, groet van Johan uit Velp