JVC KW-DB93BT 2DIN USB/CD-Autoradio met ingebouwde Bluetooth & digitale DAB+ radio. Geschikt voor Spotify &iPod/iPhone - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KW-DB93BT 2DIN USB/CD-Autoradio met ingebouwde Bluetooth & digitale DAB+ radio. Geschikt voor Spotify &iPod/iPhone op Kieskeurig.nl.

Melissa 13-07-2019

Mooie radio met veel opties

Geschreven voor: JVC KW-DB93BT 2DIN USB/CD-Autoradio met ingebouwde Bluetooth & digitale DAB+ radio. Geschikt voor Spotify &iPod/iPhone

Mooie radio met alles wat je nodig hebt en veel extra optie. USB en carkit en dan nog eens DAB mooi strakke radio en leuk dat je de kleuren kunt aanpassen. En met een app kunt bedienen

Pluspunten

• mooie uitstraling
  • goed geluid
  • Carkit
  • CD speler
  • usb en DAB

Minpunten

• Navigatie

Tineke 26-06-2019

JVC KW-DB93BT

Wij zijn heel blij met onze keuze van de nieuwe autoradio JVC KW-DB93BT ,mooi groot scherm Top geluid en de mobiel doet goed via de bluetooth Super duidelijk !!
Een echte aanrader 👍

martijn 13-02-2019

Groot scherm

Meerdere opties en merken bekeken maar qua mogelijkheden afgezet tegen de prijs ben ik uitgekomen op deze JVC autoradio. Geen moment spijt gehad, een zeer mooie radio en geweldig geluid. Ook de extra's zoals gekleurde verlichting is een leuke extra. Deze radio is zeker een absolute aanrader.

hans 7890 22-11-2018

Goed geluid veel instel mogelijkheden

Gekocht voor de vele mogelijkheden en instellingen .
Geeft een mooi duidelijk geluid .
Duidelijk verschil tussen fm en dab.
bediening is uitgebreid maar niet moeilijk

Pluspunten

• goed geluid
  • veel in stellingen

Minpunten

• nog geen gevonden

Chris 24-10-2018

Heldere display, logische menustructuur en prima geluid.

Duidelijke menu-structuur. Instellen is eenvoudig. DAB+ werkt prima en het geluid is erg goed. Aansluiten was eenvoudig, ik moest wel even op zoek naar een Ford-specifieke verloopkabel.

Anthony 13-09-2018

Top ding!!

Top apparaat. Heeft alles wat je wil van een goede radio. Heeft zeer veel mogelijkheden om je muziek af te spelen en dit ook nog eens met een kraakhelder geluid!! Alles is aan te passen naar je eigen wens zowel geluid als display als info op het scherm. Daarbij is de lichtbak ook nog een helemaal naar eigen wens aan te passen. Al vaker jvc gehad en altijd goed bevallen ook nu weer hiervoor gekozen. Deze radio zal je zeker niet teleurstellen!!

Pluspunten

• Zeer veel mogelijkheden
  • Mooi geluid
  • Leuke display settings

Minpunten

• Nog niet ervaren