JVC KW-DB93BT 2DIN USB/CD-Autoradio met ingebouwde Bluetooth & digitale DAB+ radio. Geschikt voor Spotify &iPod/iPhone - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KW-DB93BT 2DIN USB/CD-Autoradio met ingebouwde Bluetooth & digitale DAB+ radio. Geschikt voor Spotify &iPod/iPhone op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

WeFrysk 28-11-2021

De meest complete autoradio welke op de markt is.

De radio heeft alle mogelijkheden welke een radio maar kan hebben, de kleuren zijn helemaal aan te passen aan jou smaak en het geluid wordt automatisch op jou auto afgestemd. De 2 mobiele telefoons maken altijd moeiteloos contact en de verbindingen zijn uitstekend. De radio voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Pluspunten

• De vele functies
  • Uitstekend geluid voor elke speaker opstelling
  • Uitstekende bluetooth functies
  • Compleet met DAB+ antenne en microfoon

Minpunten

• De volume/menuknop voelt niet erg stevig aan

WeFrysk 04-12-2021

Ter aanvulling; Inmiddels ben ik een week en voor 100 euro aan verloopstekkers verder maar nog zijn alle functies (automatisch uit na het verwijderen van de contactsleutel, dimmen van de display bij het ontsteken van de lichten en een goede verloopstekker van mijn autoantenne naar de radio) nog niet functioneel. Uiteindelijk een goede verloopstekker voor de antenne Dual-Male Fakra Y-Splitter To Female Antenna Adapter bij Aliexpress gekocht) gewoon niet te krijgen bij radio specialist of een gespecialiseerde online winkel). De verloopstekker van Ype Kramer moet met prutswerk aan het contact en de verlichting verbonden worden, geen CAN-BUS aansluiting wat blijkbaar toch nodig is voor een normaal functioneren en verloopstekker van AVCGMBH.de met CAN-BUS werkt gewoon niet en is ook niet voorzien van handleiding welke ook niet te achterhalen is op de website. De website herkent zijn eigen product niet. Oftewel een radio mag zeer goed zijn, de VERLOOPSTEKKERS zijn ronduit WAARDELOOS. Waardoor de radio meer dan 75% duurder uit valt. En als een inbouwspecialist als Ype Kramer je al de verkeerde spullen mee geeft heb ik geen vertrouwen dat het uit laten voeren professioneel gedaan wordt. En ja, ik had de radio's en aansluitingen bij me en nog geen goede verloopstekker of goed advies... had ik de radio daar moeten kopen? Misschien wel... maar ik had nog niemand commentaar horen geven over de bende die verloopstekkers heet...

Tina 23-08-2021

Top radio voor een mooie prijs!!

Super radio, mooi geluid, top functionaliteiten. Precies wat ik zocht! Zelf ingebouwd, zonder problemen.

Pluspunten

• design
  • functionaliteit
  • geluid

Minpunten

• geen

Tina 20-08-2021

Super blij met deze radio! Ik hem zojuist zelf geplaatst en hij doet het, wat ansich al een succes is. De geluidskwaliteit van de radio is voor mij echt heel mooi. De DAB heeft een goede ontvangst, een verademing tegenover mijn oude FM radio. Ik ben helemaal happy. Voor het geld hoef je het niet te laten!! Top radio!!

Pluspunten

• Geluid
  • Aansluiten
  • Connectiviteit
  • Looks

Johan 16-03-2021

Veel mogelijkheden, goede prijsstelling, goed geluid

Een mooie radio voor een goede prijs. Veel mogelijkheden, goed geluid. Ziet er ook mooi uit. Carkit werkt goed. Antenne van de DAB radio is heel gevoelig voor het signaal.

Pluspunten

• Goed verlicht
  • Mooi geluid
  • Veel mogelijkheden
  • Behoorlijk makkelijk in te stellen

Minpunten

• DAB radio instellen incl. de antenne is lastig.

Bacj 12-09-2020

Als upgrade prima, maar het kan beter.

Deze autoradio als vervanging van mijn originele Toyota radio gekocht. Montage ging met een aparte verbindingskabel vrij eenvoudig, alhoewel ik de DAB- en microfoonkabel nog moet plaatsen. Met een simpel hoekprofiel netjes afgewerkt, omdat het originele gat net iets groter is dan de radio. Ik heb nu eindelijk de mogelijkheid om ook Bluetooth verbindingen te maken en vooral spotify te gebruiken in de auto. En de FM ontvangst plus audiokwaliteit zijn stukken beter dan bij de originele radio.

Die Bluetooth verbinding komt wel meestal traag tot stand en duurt het een tijd voordat ik muziek hoor. Soms geeft het display aan dat ik muziek stream, maar is er nog niets te horen.
Daarnaast is het display vooral overdag maar moeilijk leesbaar.
Desalniettemin ben ik best tevreden, met name vanwege de prijs-/kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• Spotify
  • Past in Toyota Avensis Verso
  • Prijs

Minpunten

• Display slecht leesbaar
  • Hoogglans afwerking vlekt nogal
  • Bluetooth verbindt traag

Roy 30-07-2020

DAB+ and Bluetooth functies zijn de belangrijkste voor mij. Ik ben veel tevreden met de geluid optimalisatie.

Pluspunten

• Bluetooth Voice Dialing
  • Geluid optimalisatie
  • Radio kan naadloos schakelen tussen DAB + en FM
  • Variabele kleur verlichting

Melissa 13-07-2019

Mooie radio met alles wat je nodig hebt en veel extra optie. USB en carkit en dan nog eens DAB mooi strakke radio en leuk dat je de kleuren kunt aanpassen. En met een app kunt bedienen

Pluspunten

• mooie uitstraling
  • goed geluid
  • Carkit
  • CD speler
  • usb en DAB

Minpunten

• Navigatie

Tineke 26-06-2019

Wij zijn heel blij met onze keuze van de nieuwe autoradio JVC KW-DB93BT ,mooi groot scherm Top geluid en de mobiel doet goed via de bluetooth Super duidelijk !!
Een echte aanrader 👍

martijn 13-02-2019

Meerdere opties en merken bekeken maar qua mogelijkheden afgezet tegen de prijs ben ik uitgekomen op deze JVC autoradio. Geen moment spijt gehad, een zeer mooie radio en geweldig geluid. Ook de extra's zoals gekleurde verlichting is een leuke extra. Deze radio is zeker een absolute aanrader.

hans 7890 22-11-2018
Gekocht voor de vele mogelijkheden en instellingen .
Geeft een mooi duidelijk geluid .
Duidelijk verschil tussen fm en dab.
bediening is uitgebreid maar niet moeilijk

Pluspunten

• goed geluid
  • veel in stellingen

Minpunten

• nog geen gevonden

Chris 24-10-2018

Heldere display, logische menustructuur en prima geluid.

Duidelijke menu-structuur. Instellen is eenvoudig. DAB+ werkt prima en het geluid is erg goed. Aansluiten was eenvoudig, ik moest wel even op zoek naar een Ford-specifieke verloopkabel.

Anthony 13-09-2018

Top apparaat. Heeft alles wat je wil van een goede radio. Heeft zeer veel mogelijkheden om je muziek af te spelen en dit ook nog eens met een kraakhelder geluid!! Alles is aan te passen naar je eigen wens zowel geluid als display als info op het scherm. Daarbij is de lichtbak ook nog een helemaal naar eigen wens aan te passen. Al vaker jvc gehad en altijd goed bevallen ook nu weer hiervoor gekozen. Deze radio zal je zeker niet teleurstellen!!

Pluspunten

• Zeer veel mogelijkheden
  • Mooi geluid
  • Leuke display settings

Minpunten

• Nog niet ervaren