Kenwood DDX4016DAB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood DDX4016DAB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Jack 28-03-2017

Mooi scherm en compact en makkelijk aan te sluiten.

Geschreven voor: Kenwood DDX4016DAB

Hele mooie dubbeldin radio die alles heeft zodat alles werkt wat in de auto zit zoals stuurwiel bediening en handsfree bellen.

Pluspunten

• Strakke vormgeving
  • Plug en play

Minpunten

• Eigenlijk geen

Chris 22-02-2017

Goed toestel

Geschreven voor: Kenwood DDX4016DAB

Ten opzichte van mijn Jvc Kw-avx830 is deze wat trager wat betreft software.
Voor de rest prima toestel, veel instel mogelijkheden, telefoon via de kenwood is super.
Gebruiks vriendelijk.
Zeer tevreden mee.

jurgen 22-11-2016

Kenwood DDX4016DAB

Geschreven voor: Kenwood DDX4016DAB

28-10-2016 jongsleden een Kenwood DDX4016DAB aangeschaft bij car-sounds Etten-Leur had hiervoor een pioneer met klapscherm maar nu overgestapt naar een Kenwood DDX4016DAB en tot op heden zeer tevreden over toestel zeer mooi beeld haarscherp en ook een zeer goede geluidskwaliteit ook de dab+ werkt fantastisch deze radio beschikt ook over Bluetooth voor 2 telefoons ook dat werkt beter dan de Parrot ck3100 die ik hiervoor in de auto had verder is het menu redelijk simpel naar een paar keer te hebben gespeeld je kan heel veel dingen instellen in de ◦13-bands equalizer / Digital Time Alignment

Pluspunten

• zeer goed geluid
  • goede bluethoot
  • mooi beeld bij afspelen dvd
  • strak design

Minpunten

• geen verlichte harder zachter knop

Peter 22-11-2016

Overzichtelijke multimedia radio

Geschreven voor: Kenwood DDX4016DAB

Prima radio met DAB+. Makkelijk te bedienen en overzichtelijke toetsen. Werkt goed samen met de iPhone en iPod. Echt een aanrader

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Usb aansluiting
  • groot scherm

Minpunten

• geen DAB+ antenne standaard erbij

Jeroen 21-10-2016

veel mogelijkheden

Geschreven voor: Kenwood DDX4016DAB

Veel mogelijkheden, elke speaker apart in te stellen, stuurbediening werd ook goed overgenomen (staat helaas niet uitgelegd in de manual). Gekocht via Coolblue, was een 2ekans product. Alles zat er netjes bij, geen beschadigingen.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • goede geluidskwaliteit

Minpunten

• manual niet volledig

LittleDriver 02-10-2016

Groot en duidelijk scherm, alles in een oogopslag

Geschreven voor: Kenwood DDX4016DAB

Na veel informeren op internet voor een DAB radio heb ik nu deze gekozen. De display is duidelijk, laat niets te wensen over en de kwaliteit is grandioos. Ook de DAB ontvangst, mijn iphone en dvd kijken werken allen prima.
De autoradio is makkelijk te bedienen en de installatie heb ik zelf kunnen doen zonder handleiding. Het is een pracht apparaat, degelijk en voelt goed aan, op de volumeknop na, die is wat te glad en heb je dus weinig grip op. Wat ook mooi is, dat je veel mogelijkheden hebt om de achtergronden te veranderen, je kan zelfs een eigen achtergrond maken voor deze radio.
Nog een voordeel is dat Kenwood regelmatig updates uitbrengt, zodat je radio altijd up to date kan houden. Ik zou zeggen: gewoon kopen. Krijg je bij dit systeem totaal geen spijt van.

Pluspunten

• Duidelijk display
  • Zeer makkelijk in te stellen
  • Regelmatig updates

Minpunten

• Volumeknop is te glad, heeft slechte grip

Anoniem 04-07-2016

DDX4016DAB

Geschreven voor: Kenwood DDX4016DAB

Geweldig veel mogelijkheden en een top geluid! DAB+ is echt een meerwaarde. Duidelijke display en eenvoudig in gebruik.