Bose Noise-masking Sleepbuds - Reviews

Type/soort
oordopje
Kleur(en)
wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 28 reviews die zijn achtergelaten voor de Bose Noise-masking Sleepbuds op Kieskeurig.nl.

7,3

FWeerman 01-10-2018

Luxe, maar heerlijk om mee te slapen

Geschreven voor: Bose Noise-masking Sleepbuds

Ik heb "last" van meerdere soorten geluiden in en rond mijn slaapkamer; muziek van de buren, baby's en hard rijdende auto's en scooters. Sinds ik deze oordoppen heb, heb ik daar veel minder last van! Ik schrik iig niet meer in de nacht wakker als er een auto toeterend langsrijd. Het is niet zo dat je met deze oordoppen totaal niks meer hoort, maar zoals het ook verkocht wordt; het geluid wordt vervangen door geluid uit de oordoppen. Je hebt keuze uit meerdere soorten geluiden, mijn favoriet was het knisperend haardvuur.
Wat ik wel een beetje lastig vind is het gebruik van de app en het maken van verbinding, dat kan echt heel moeizaam gaan, dat de app de oordoppen niet kan vinden terwijl ik ze er recht naast houd. Ook wil de oordop soms niet verbinden met de case, waardoor die niet oplaadt.
Verwacht geen oordoppen die al het geluid tegenhouden. Je kan voor dit geld natuurlijk ook op maat gemaakte oordoppen kopen ;)

Pluspunten

• Heerlijk geluid
  • Het werkt.

Minpunten

• De app (veel te licht)
  • Als 1 oordop leeg is doen ze het allebei niet
  • Prijs.

Jan 19-10-2019

Als het werkt zijn ze prima, maar helaas de kwalitet is zero

Geschreven voor: Bose Noise-masking Sleepbuds

Prima om mee te slapen. Geeft rust en maskeert de buiten geluiden uitstekend. Ik ben echter aan mijn derde paar bezig omdat ze na een aantal maanden stuk gaan. met name het opladen en verbinden is een groot probleem. Inmiddels door Bose uit de verkoop gehaald. Iedereen kan zijn geld terug krijgen.

Pluspunten

• zeer comfortabel

Minpunten

• snel defect
  • opladen
  • verbinden

Leo Vogelaar 08-09-2019

Problemen met opladen van linker oorbud

Geschreven voor: Bose Noise-masking Sleepbuds

Al na de 3e. keer opladen kwam de linker oorbud niet verder dan 58%, alles geprobeerd, upgrade,
reset enz. Omgeruild voor een nieuwe set die precies hetzelfde probleem had.
Jammer ik was best tevreden en ik zag op het internet dat ik niet de enige ben met dit probleem.

Pluspunten

• goed resultaat

Minpunten

• linker oorbud laad 58%

Diane 09-05-2019

Werkt goed. zeer aan te bevelen

Geschreven voor: Bose Noise-masking Sleepbuds

Ik heb al jaren "last" van een snurkende partner en al van alles geprobeerd. Tevens werk ik nachtdiensten waardoor ik overdag moet slapen. Dan is ongestoord slapen wel heel fijn. de sleepbuds doen echt wat ze zeggen. Je hoort geen omgevings-geluiden. Je kan er rustgevende muziekjes op zetten en tevens een wekker. Met name dat laatste vond ik prettig anders ben je toch bang dat je je verslaapt. Opladen is een fluitje van een cent en de sleepbuds zitten mooi opgeborgen. Helaas heb ik hele kleine gehoorgangen waardoor ze na een paar uur niet zo prettig zitten. Maar dat ligt aan mijn oren en niet aan deze sleepbuds, die voelen heel zacht en comfortabel aan ook bij mij.

Pluspunten

• Geen omgevingsgeluiden
  • Wekker
  • Makkelijk op te laden
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Mijn gehoorgang is te klein

Jeroen 01-01-2019

Ondermaats

Geschreven voor: Bose Noise-masking Sleepbuds

Na een tijdje de Sony noise cancelling hoofdtelefoon gebruikt te hebben dacht ik dat het fijn zou zijn eenzelfde effect te hebben tijdens mijn slaap. Helaas moet je dan niet bij bose zijn, want de “muziek” om geluiden te maskeren maakt het slapen er alleen maar lastiger op! Bij een van de rustgevende muziekjes blaft een hond op de achtergrond iedere 5 minuten.
De oortjes zijn wel erg fijn zacht en passen goed. Ze doen absoluut geen pijn tijdens het slapen, dus als er noise cancelling op zou zitten ipv masking was het perfect geweest.

Pluspunten

• Zitten lekker
  • Volume prima

Minpunten

• Geen noise cancelling
  • Continue muziek of geluid is niet ideaal

Henriett 25-10-2018

Mooi design, luxe verpakking, niet zo gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bose Noise-masking Sleepbuds

Mijn partner snurkt hard en daar heb ik veel last van. Dit product leek me een goede oplossing te zijn voor een goede nachtrust voor mezelf. Ik had verwacht wat het beloofde: maskeren van het geluid zodat ik goed kan slapen. Voor het slapen gaan (in slaap vallen eigenlijk, want een goed gesprek of TV kijken in bed zit er niet meer in) plaatste ik de sleepbuds in mijn oren. Het vinden van de juiste maat gaat alleen na een (de eerste) nacht slapen. Alleen het volgen van de instructies van de app is niet voldoende. De eerste paar nachten sliepen onwennig, geresulteerd in pijn in mijn oren. Ik heb verschillende maten en instellingen (achtergrondgeluiden) geprobeerd. Helaas heb ik de juiste combinatie nog niet ontdekt. De sleepbuds vallen er regelmatig uit. Na een paar onrustige nachten heb ik uiteindelijk zonder deze oordoppen geslapen als een roos. Twee dagen later wilde ik ze opnieuw proberen. Helaas kon de app geen verbinding meer maken met de oordoppen. Als resultaat dat ik ze weer uit mijn oren moest halen, de oplader en een beschikbare stekkerdoos moest vinden en de sleepbuds weer in het etui moest plaatsen. Na connectie met de oplader kon ik de sleepbuds weer verbinden met de app.
De wekkerfunctie werkt naar wens. Het geluid is voldoende om wakker van te worden. Helaas kan je alleen maar snoozen als je de "felle" app opstart. Er verschijnt namelijk geen snelkoppeling op het voorscherm van het mobieltje. Door deze handeling word je al zelf klaar wakker, dat vind ik een minpunt.
Het design is luxe met een mooie verpakking, bij het maken daarvan is er heel goed op de details gelet. Het was een feestje om de oordoppen uit te pakken.
Qua gebruiksvriendelijkheid: Als de sleepbuds opgeladen en gedetecteerd zijn door je mobiele app, dan zijn ze makkelijk te gebruiken. Het plaatsen gaat makkelijker dan het uithalen. De sleepbuds moet je letterlijk uit je oor pulleken.
De keuze aan achtergrondgeluiden is voldoende. Helaas moet ik de maskering noise zo hard zetten, dat ik daarbuiten helemaal niets meer hoor. Ik vraag me nog af of ik mijn hele leven op "regen" of een "waterval" wil gaan slapen en of elke nacht een constant geluid te horen echt zo gezond en rustgevend is.

• Goede kwaliteit
  • App ondersteuning

Minpunten

• Pijn en jeuk aan de oren
  • Snoozen alleen na opstarten app
  • Prijzig
  • Moeilijk eruit te halen
  • Geen echte noise masking

JW 12-10-2018

Heerlijk slapen met deze noise-masking sleepbuds

Geschreven voor: Bose Noise-masking Sleepbuds

Ik was zeer nieuwsgierig naar deze noise-masking sleepbuds omdat ik een lichte slaper ben en regelmatig wakker wordt van omgevingsgeluid. Zoals altijd bij Bose zag de verpakking zelf er al super uit! Het komt in zeer luxe verpakking en ook de etui waarin je de oordopjes kan lade ziet er zeer chic uit. Wat fijn is dat er meerdere maten oordopjes bij zitten die je makkelijk vervangt. Voor mij zit de kleinste maat perfect. En wat ideaal is, is dat mijn vriend, als hij ze af en toe wil lenen, zeer snel een grote maat voor zichzelf erop zet.
Je kan kiezen uit meerder geluiden die je ofwel gedurende een gelimiteerde tijd, ofwel gedurende de hele nacht kan beluisteren. Zelf vind ik het oceaangeluid zeer ontspannen. Het geluid overstemt niet alleen de geluiden van buiten, maar zorgt ook voor rust in mijn eigen gedachten.
Het enige nadeel dat ik heb ontdekt, is dat een sleepbud pijnlijk kan worden in je oor als je te lang op een kant ligt. Meestal haal ik dan dat oortje even uit mijn oor en slaap ik lekker verder.

Pluspunten

• ontspannen slapen
  • overstemt omgevingsgeluid
  • luxe etui om sleepbuds in op te laden
  • verschillende geluiden in te stellen
  • sleeptimer om duur geluid te bepalen

Minpunten

• gevoelig bij lang op een oor liggen

Rick D 08-10-2018

Heerlijk slapen, maar het kost wel wat

Geschreven voor: Bose Noise-masking Sleepbuds

Sinds een paar weken de sleepbuds in huis. Ik woon midden in de stad in een huis met enkel glas; veel overlast tijdens het slapen dus. De oordopjes helpen enorm bij het maskeren van het geluid, hierdoor slaap ik wel degelijk dieper en wordt ik 's nachts minder vaak wakker.

De oordopjes zitten zeer comfortabel als je eenmaal de goede maat hebt gevonden. Vanwege het kleine formaat kan je zelfs prima op je zij slapen en irriteren de oordopjes niet na een nacht slapen. Ook is de app erg makkelijk in gebruik en werkt het goed.

Zelf ervaar ik wel wat problemen met de connectie aan mijn telefoon. Maar dit zou ook aan de bluetooth van mijn eigen telefoon kunnen liggen. Al met al is het een topproduct, maar het is zeker wel aan de prijzige kant. Als je het geld er voor over hebt is dit zeker een aanrader!

Pluspunten

• Werkt uitstekend
  • Heerlijke pasvorm
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Prijzig
  • Connectie problemen

Mitchell Bakker 05-10-2018

Mooi design maar veel te duur!

Geschreven voor: Bose Noise-masking Sleepbuds

Aangezien ik veel reis voor mijn werk en daardoor ook weleens in hotels verblijf waar het erg gehorig is, besloten om dit product een kans te geven.
Openen van de verpakking was wel een ervaring, daar hebben ze goed over nagedacht. Hetzelfde over het activeren van de SleepBuds, erg mooi!

Opberg doosje die erbij zit ziet er ook mooi uit, maar vind het zelf net wel iets aan de grote kant voor 2 oordopjes. Ik heb bijvoorbeeld ook de Apple Airpods in bezit (ok geen slaap buds, daar gaat het ook niet om), maar de casing daarvan is veel compacter en handiger om mee te nemen. Hier zou Bose wel nog iets mee kunnen doen, vooral voor de persoon die vaak onderweg is.

Thuis op het nachtkastje staat het product erg goed, daar snap ik wel dat ze hiervoor gekozen hebben!

Over het geluid, het kan aan mij leggen maar ik vind dit best slecht en niet prettig om naar te luisteren. Het kan zijn dat ik gewoon spoiled ben door andere headsets met ANC en helder geluid, maar ik vond het totaal niet prettig om naar te luisteren. De buds gebruiken zonder muziek/geluid was niet echt een optie aangezien het net niet voldoende afsluit en geen NC heeft.

Ik had van Bose wel iets anders verwacht, dat het geluid wel in orde zou moeten zijn, maar dit bleek helaas niet zo te zijn. Kan natuurlijk aan mij leggen dat ik misschien iets niet goed heb gedaan, maar dit ben ik zover (na ruim een weekje testen) tegengekomen.

Pluspunten

• Mooi design op vaste plek
  • Zitten goed in de oor

Minpunten

• prijs
  • Charger/Opbergdoos te groot voor travel

Syllie10 05-10-2018

Slaapt prima, maar wel lastig met tinnitus

Geschreven voor: Bose Noise-masking Sleepbuds

Deze sleepbuds zitten prima in je oor. Kunt ze in 3 maten aanpassen door middel van een cover zodat ze goed blijven zitten tijdens het slapen.

Nu heb ik tinnitus in beide oren en had stiekem wel gehoopt dat ze deze zouden onderdrukken, maar dat doen ze helaas niet.
Voor de rest filteren ze wel veel geluid weg. Ik woon langs nogal luidruchtige buren die wisseldiensten werken en dus om half 6 buiten staan te praten / starten van een scooter. Daarnaast een spoorweg die dichtbij ligt en dat wordt voor 90% wel weggedrukt als je het geluid hard genoeg zet.

Het doosje waar ze in zitten is meteen de oplader dus heel makkelijk allemaal. Enige waar je wel goed op moet letten met de sleepbuds er in plaatsen is dat het lampje ook aangaat zodat ze opgeladen worden.
De app werkt heel makkelijk en vindt de sleepbuds eigenlijk altijd wel.

Wat ik dan persoonlijk weer jammer vindt is dat er een aantal achtergrond geluiden te kiezen zijn en verder geen opties zijn om bijvoorbeeld een geleide slaapmeditatie van youtube of dergelijk er in te zetten. Zou eerlijk gezegd wel een aangename toevoeging zijn, gezien de prijs voor deze sleepbuds

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Zitten prima in je oor.

Minpunten

• Prijs is echt te duur
  • Geen opties voor andere geluiden

Suus 05-10-2018

heerlijke oordopjes

Geschreven voor: Bose Noise-masking Sleepbuds

heerlijke oordopjes die echt goed geluiden van buitenaf weten te dempen. ze doen wat ze beloven en zitten comfortabel. de prijs is hoog voor het aantal geluiden.

Pluspunten

• comfortabel
  • mooi design
  • dempt geluid van buitenaf aangenaam

Minpunten

• duur
  • weinig keus aan geluiden

JGWitteman 04-10-2018

Werkt goed, wel prijzig

Geschreven voor: Bose Noise-masking Sleepbuds

De sleep buds zijn goed in hun werk om geluiden af te sluiten. Dit is erg fijn in een niet zo rustige omgeving (ik woon in de stad en heb ook nog wel de nodige duif bij mijn raam zitten). Ze zien er uiteraard weer prachtig uit en voelen erg luxe. De verbinding met de app is top, hoewel ik het jammer vind dat ik niet met andere apps (spotify) kan verbinden. Dan zou de meerwaarde van deze oordopjes voor mij vele malen hoger zijn, en het zou de hoge prijs ook beter verklaren. Nu vind ik het wat prijzig voor slechts een 'slaaphulpmiddel'. Zeker ook omdat ik zelf een zijslaper ben en de buds dan toch voel zitten en ze vaak op den duur uitdoe. Mocht je het liefst op je rug liggen, dan doen ze hun werk perfect.

Pluspunten

• Goede demping

Minpunten

• Geen verbinding met andere apps
  • Hoge prijs

Seri 04-10-2018

Heerlijk zittende oortjes, met geniale achtergrondgeluidjes.

Geschreven voor: Bose Noise-masking Sleepbuds

De oortjes van Bose zitten echt heerlijk. Ik had met de muziekoordopjes al vaak niet door dat ik ze in had, maar bij deze heb ik dat nog meer. Als je de juiste pasvorm in hebt dan kun je genieten.

Je verbind heel makkelijk met de app, en dan kun je kiezen of je rustgevende geluidjes erbij wilt. Sommige vind ik niks, maar er zijn een aantal waarbij ik echt goed bij weg dommel.

Qua batterijduur is er niks op aan te merken. Ze gaan erg lang mee, en je laad het op via het hoesje. Het hoesje hoef je nieteens wekelijks op te laden, hiermee kun je de oortjes vaak opladen.

Het enige wat ik mis is actieve noise-cancelling. Je kunt soms alsnog een klein beetje achtergrond geluid horen, en je wilt niet altijd maskerende achtergrondgeluiden daarvoor inwisselen, soms wil je pure stilte. De achtergronden zijn goed, maar actieve noise-cancelling zou deze oortjes echt afmaken.

Pluspunten

• hoesje
  • achtergrond geluiden
  • pasvorm
  • accuduur

Minpunten

• geen actieve noise-cancelling

Annelies 04-10-2018

Prachtig produkt, maar helaas niet voor mij

Geschreven voor: Bose Noise-masking Sleepbuds

Vol verwachting heb ik de earbuds getest. Het uitpakken was al een feestje. De earbuds zijn zeer comfortabel, en blijven goed in mijn oor zitten, ook bij woelige slaap (in 3 maten te verstellen). Het luxe opbergdoosje is tevens oplaaddoosje, erg handig! Via een app (makkelijk te installeren) is er een goede uitleg, en kunnen de earbuds ingesteld worden. Keuze uit diverse geluiden (zouden er wat mij betreft nog wel wat meer mogen worden). Ook is het alarm makkelijk in te stellen. Omgevingsgeluiden worden gemaskeerd en ook door de rustgevende geluiden slaap je makkelijker in. Klopt dus allemaal wat er beloofd wordt. Nu komt de maar...ik vind het een beklemmend gevoel geven met deze oordopjes. Daardoor kan ik me juist niet ontspannen. Ik kan er niet aan wennen helaas. Toch zou ik de oordopjes aanraden, als je veel last hebt van omgevingsgeluiden. De prijs vindt ik wel pittig.

• Gebruiksgemak

Daan 04-10-2018

Geweldig voor mensen die last hebben van omgevingsgeluid.

Geschreven voor: Bose Noise-masking Sleepbuds

De Bose Sleepbuds zijn een ware uitvinding.
Ik heb veel last van omgevingsgeluid omdat ik in een studentenhuis woon in het midden van het centrum waardoor ik gedurende mijn slaap vaak wakker wordt en niet goed kan doorslapen.
De Sleepbuds bieden hier een uitstekende oplossing voor. De Sleepbuds maskeren het geluid en zorgen ervoor dat ik niet wakker wordt door plotselinge harde geluiden of huisgenoten die geen rekening kunnen houden met anderen hun nachtrust.
Via de Bose sleep app (welke je kan downloaden) kun je een keuze maken uit een aantal rustgevende geluiden welke kunnen worden afgespeeld. Het is even uitproberen welke van deze geluiden je het beste helpen inslapen. Er bestaat de mogelijkheid om via de app een wekker in te stellen welke alleen door jou gehoord kan worden. De vormgeving is een ware eye-catcher, de Sleepbuds zien er prachtig uit. De vormgeving van de oortjes zorgen ervoor dat deze tijdens de slaap niet uit je oren kunnen vallen. De oortjes kunnen worden opgeladen in de meegeleverde case. De oplaad case had wat mij betreft wel een stevigere sluiting mogen hebben.
De prijs zal voor sommige mensen aan de hoge kant liggen maar de Sleepbuds zijn voor mij hun investering meer dan waard!

Pluspunten

• Vormgeving
  • Accuduur
  • Wekfunctie

Minpunten

• Je kan er geen muziek op afspelen
  • Sluiting voelt niet stevig aan

rtflow 03-10-2018

Voor altijd een rustige slaap

Geschreven voor: Bose Noise-masking Sleepbuds

Ik heb de Bose noise-masking sleepbuds al een aantal weken en de oortjes werken perfect! Het design in simpel en de app die erbij komt is makkelijk te gebruiken, deze oortjes zijn handig voor het slapen maar toevallig ook voor tijdens het studeren! Ik gebruik hem heel vaak als ik bezig ben met mijn schoolwerk omdat het alle geluid weg laat vagen op de achtergrond. Ook is het super handig dat de app al komt met kant en klare geluiden zodat ik mezelf een zo'n goed mogelijke slaap kan bereiken, ik gebruik ze nu al bijna elke dag en ik moet zeggen dat het wel anders is dan normaal, normaal sliep ik met muziek maar met deze oortjes gaat dat niet, wel jammer natuurlijk aangezien ik liever met muziek slapen ga, maar natuurlijk gaat het hier om een rustige slaap en dat heb je met muziek niet! Ik heb voor de rest nog geen ene keer gehad dat de oortjes uit mijn oren vielen tijdens het slapen, ze passen dus perfect!

Pluspunten

• Past goed
  • Kant en klare app

Bas 03-10-2018

erg fijn product

Geschreven voor: Bose Noise-masking Sleepbuds

Ik woon midden in de stad waar er 's nachts toch een boel omgevingsgeluid is. Daarnaast ook een baby die nog al wat geluid maakt. De Sleepbuds maskeren het omgevingsgeluid erg goed.

Wat ik erg fijn vind is het feit dat ze in mijn oren bleven zitten, de gehele nacht. En dat je zonder pijn of oncomfortabel gevoel. Je kan dus prima op je oor blijven liggen.

De app werkt prima en is gemakkelijk in gebruik, zoals verwacht van Bose!!

Pluspunten

• blijft 's nachts goed zitten
  • je kan er op liggen zonder pijn

Minpunten

• prijs
  • noise masking, helaas nog geen cancelling

Mala 03-10-2018

Fijne geluiden en heerlijke slaap

Geschreven voor: Bose Noise-masking Sleepbuds

Slapen doe ik als een roosje met deze sleepbuds. Echter worden mijn oren wel wat geïrriteerd doordat ik op mijn oor en dus op de sleepbuds slaap.
Ik heb in het begin moeten zoeken naar een geluid wat werkt voor mij maar heb hem gevonden "warme ruis" maakt mij erg rustig. Het geluid maskeert de omgevingsgeluiden goed, zelf de harley davidson die elke vroege ochtend start in de straat hoor ik niet. Ik hoor het gesnurk van mijn partner nog wel af en toe er door heen.
Je kunt het volume zelf aanpassen, dus wanneer ik alleen slaap zet ik hem wat minder hard om wel in situaties van nood gewekt te worden door bijv een brandmelder.
De app is erg gebruiksvriendelijk!

Pluspunten

• design
  • geluiden
  • gebruiksgemak app
  • handige opbergbox/oplader

Minpunten

• geïrriteerde oren
  • prijs

Remyenjoor 02-10-2018

Comfortabele oordopjes om rustig te slapen

Geschreven voor: Bose Noise-masking Sleepbuds

Om eerlijk te zijn was ik blij verrast door deze sleepbuds. Ze maskeren geluid zeer goed, zijn rustgevend en hebben een zeer goede pasvorm. De app is heel makkelijk in gebruik en je hebt genoeg keuze qua geluidjes. Vanaf de eerste nacht dat ik de earbuds in had, sliep ik de nacht door. Het is heerlijk om 's ochtends uitgerust wakker te worden.
Behalve de prijs ook een andere kritische noot. Het snurken van mijn partner werd niet volledig verbloemd, wilde ik dat wegfilteren moest ik het geluid zo hard zetten dat ik daar weer gek van werd. Maar verkeer, schreeuwende en spelende kinderen, blaffende honden, deurbellen en telefoons werden niet gehoord dankzij de sleepbuds.

• Zeer gebruiksvriendelijk
  • Doet wat het beloofd
  • Perfecte pasvorm ook voor zijslaper
  • Rustieke geluiden en Prettige wekfunctie

Christien 02-10-2018

Eindelijk snel en doorslapen, ik wil nooit meer zonder!

Geschreven voor: Bose Noise-masking Sleepbuds

Elke avond was voor mij weer een strijd om in slaap te vallen vanwege harde snurkgeluiden van mijn echtgenoot. Nou ik kan je zeggen... met deze oortjes van Bose is dat echt over.
Wat een verademing, ik voel mij echt een stuk uitgeruster overdag.
Naast het prachtige design is goed nagedacht over de vormgeving. De oortjes zijn klein maar met passtukjes aan ieder oor aan te passen. Ik slaap altijd op mijn zij en voel ze niet zitten.
Je kunt via een app op je mobiel of tablet heel makkelijk het volume van het achtergrondgeluid regelen en wat ik ook erg prettig vind is dat er een ingebouwd alarm in zit. Nooit meer door de wekker heen geslapen sinds ik mijn gewone oordopjes heb verruild voor deze Bose noicemaking earbuds. Voor mij een fantastische uitvinding!

Pluspunten

• Het werkt echt, snurkproof!
  • Prachtig design
  • Gebruiksvriendelijke app

Minpunten

• Geen minpunt kunnen vinden