De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic SC-PMX94 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Mimo 29-09-2021

Toppertje !

Geschreven voor: Panasonic SC-PMX94

Toppertje, ook voor in de gemiddelde woonkamer. Mooi geluid, naar eigen wens in te stellen. Set ziet er mooi uit. Korte speakerkabels vervangen voor langere kabels.
Kortom ben heel blij met deze aankoop !

Pluspunten

• Mooi geluid, naar eigen wens in te stellen
  • Ziet er mooi uit
  • Heel geschikt voor de gemiddelde woonkamer

Minpunten

• Korte speakerkabels
  • Ontbreken van uitgebreide handleiding

A. de Kort 15-02-2020

DAB+ Antenne

Geschreven voor: Panasonic SC-PMX94

Ik ben erg tevreden met mijn panasonic sc-pmx94. Toen ik deze kocht zat er voor DAB ontvangst een draad bij. Deze deed het goed maar ik heb er een Hama antenne bij gekocht omdat ik dacht dat dit beter zou zijn qua ontvangst. Even had ik inderdaad een gewoon goed ontvangst maar ik kwam er per ongeluk tegen en heb nooit geen goed ontvangst meer gehad met deze antenne.
Nu dus weer gewoon op de "oude" manier met een draad naar boven. Simpel toch.
Verder ben ik enorm tevreden met deze Panasonic. Een van de reden dat ik deze gekozen had is ook dat er een mogelijkheid is om hem meteen op je PC aan te sluiten. Spotify, m'n eigen muziek, tv kijken enz. Het kan allemaal met perfect geluid.

Pluspunten

• Mooi vol geluid
  • veel mogelijkheden
  • DAB+

Kees 26-09-2019

Prima systeem

Geschreven voor: Panasonic SC-PMX94

Een solide geluidssysteem met goed veel vermogen. Er zitten veel mogelijkheden in. Ja zelfs extra aansluitingen via USB en digital alles is heel makkelijk in te stellen. En het geluid is zeer goed. De bijgeleverde speakerkabels zijn niet goed. Te kort en te dun. Met echte audiokabels kreeg ik een nog beter geluid. Als ik een nieuw systeem wil kopen is dit zeker een kanshebber.

Pluspunten

• Vol geluid
  • Veel standaard geluidsbronnen
  • Extra aansluitingen

Minpunten

• Concurrent is goedkoper
  • Luidspreker kabels

Lalique23 14-08-2019

Goed geluid, makkelijke bediening

Geschreven voor: Panasonic SC-PMX94

Productie ziet er goed uit, mooi design en makkelijk aan te sluiten. Het boekje met de uitleg was ook goed te volgen. DAB+ nog niet gebruikt, maar Blue Tooth wel, heel makkelijk verbinding te maken en fijn naar de muziek luisteren (toevallig hadden wij een storing bij onze internetprovider). Wel jammer dat er geen functie op zit om het geluid van de tv en films te regelen.

Pluspunten

• design
  • bedieningsgemak

Minpunten

• geluid tv/films niet te regelen

Martijn van Kesteren 27-07-2019

Super apparaat met kleine minpunten

Geschreven voor: Panasonic SC-PMX94

Allereerst wil ik graag benadrukken wat een onwijs goed geluid er uit dit apparaat komt. de kleine maar zware versterker (in gewicht, wat een goed teken is) geeft een mooi vol geluid wat voor de gemiddelde huiskamer ruim voldoende is om een feestje te bouwen of in alle rust je favoriete muziek te beluisteren . de bluetooth connectie werkt perfect en geeft de mogelijkheid om je favoriete muziek te streamen via bijvoorbeeld: spotify of youtube. De USB poort herkent gelijk al je favoriete muziek en op het display wordt alles keurig weergegeven. Voordeel is dat de hoge tonen (treble) en bassen afzonderlijk te regelen zijn met 2 draaiknoppen op de versterker. Een paar kleine minpunten zijn: De DAB+ tuner stoorde heel erg, dit kan natuurlijk aan onze woning liggen en de kabels van de speakers zijn erg kort. (+- 1,5 mtr). Al met al een zeer goed apparaat voor niet al te veel geld met een prachtig geluid.

Pluspunten

• Prachtig geluid
  • Bluetooth
  • USB
  • DAB+

Minpunten

• Speaker kabels erg kort

Hunter163 26-07-2019

klein maar fijn setje

Geschreven voor: Panasonic SC-PMX94

Binnen 24 uur na bestelling!!. Mijn DAB+ radio. Op vele radiostations wordt er reclame meegemaakt. Nooit meer ruis via de FM verbinding.
Met de Panasonic set SC-PMX94EG inclusief DAB+ is de ruis verdwenen. Alle populaire stations zijn moeiteloos te ontvangen. Kraakhelder geluid.
Draait de radio iets mindere muziek kun je moeiteloos overschakelen naar de Spotify op je telefoon en deze met de bluetooth verbinden waarbij je je favoriete playlist kan draaien.
De verbinding is heel eenvoudig te maken. Mijn zoon van 8 jaar oud doet het zelf met zijn eigen Ipad en zijn muziek knalt dan uit de 150Wat luidsprekers.
Het nadeel van deze set vind ik de optische kabel (die NIET meegeleverd wordt) ik vind het jammer dat er geen HDMI poort aanwezig is en zodoende het volume niet met de afstandsbediening van je tv kan bedienen. De bass en treble mogelijkheden zijn in verhouding met het soort systeem (compactheid) prima. het installeren van het systeem is een peuleschilletje. luidsprekers makkelijk aan te sluiten stekker in het stopcontact, DAB+ antenne uit en het luisteren naar je favoriete radiostation kan beginnen. conclusie is tevreden over kwaliteit/prijs verhouding. meer plus- dan minpunten

Pluspunten

• formaat
  • aansluitgemak

Minpunten

• geen hdmi
  • afstandbediening TV niet mogelijk

HenzenL 25-07-2019

Mooi, vol en ruimtelijk geluid.

Geschreven voor: Panasonic SC-PMX94

Deze Panasonic stereoset heb ik nu ruim een week in huis en naar volle tevredenheid. De stereoset heeft veel mogelijkheden. Zo is de stereo voorzien van DAB+ radio, kan je met Bluetooth allerlei mobiele apparaten ermee verbinden en kun je er ook nog 'gewoon' CD's mee af spelen. Daarnaast zijn er aansluitingen te vinden voor Aux In, Audio In en Optische Audio In. Het geluid wat uit de boxen komt is mooi, helder, vol en vooral ruimtelijk. Wij hadden hiervoor een soundbar staan, maar het geluid uit deze set is veel beter. Klinkt minder gecentreerd. Wat ik alleen minder vind is dat er geen kabels worden bijgeleverd voor de Aux, Optische Audio en ook niet voor de Audio in. Daarnaast zijn de luidsprekerdraden wat aan de korte kant. Het zou fijn zijn als de boxen wat verder van de stereo af zouden kunnen staan.

Pluspunten

• Geluid
  • Vormgeving

Minpunten

• Geen kabels bijgeleverd
  • Korte luidsprekerkabels

Roadzombie 25-07-2019

Leuk mid range stereo met veel opties

Geschreven voor: Panasonic SC-PMX94

Het aansluiten is echt kinderspel en zo gedaan, het kan niet fout gaan. Waar ik wel meteen tegen aanliep was de hele korte kabels naar en van de spiekers. Deze zijn misschien net wat langer dan 1 meter.

De stereo heeft verder alle gewenste aansluitingen. De bluetooth functie is bij mij wel de meeste gebruikte functie. Deze werkt prima met mijn LG G5 telefoon. Via de telefoon van mijn vriendin Samsung Note 8 stoort deze een aantal keer per nummer. Dit op een afstand van nog geen 2 meter.

Alles wat via de kabel is aangesloten gaat uitstekend en werkt zonder storing.

Het geluid voor de niet audiofiel kan ik mij voorstellen dat dit voldoende is. Zelf mis ik diepgang in de muziek. Het blijft gewoon was vlak en saai klinken. Het is allemaal zonder storing en gewoon zuiver. Maar het mist gewoon iets. Het volume kan hard genoeg voor een woonkamer of slaapkamer. Daar heb ik niets op aan te merken. Als je je buren wilt dwars zitten dan mist deze zeker nog wat vermogen.

Pluspunten

• Simpel in gebruik
  • Veel mogelijkheden
  • prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Vlak geluid
  • Korte audio kabels
  • Storende bluetooth

bramk 23-07-2019

Panasonic SC-PMX94

Geschreven voor: Panasonic SC-PMX94

De afgelopen weken heb ik de Panasonic SC PMX84 getest. Ik heb in het verleden vaker een geluidsinstallatie gehad van Panasonic en was hier tevreden over. Ik gebruik hem voornamelijk voor radio. Gebruik ik hem niet dan mijn vrouw en kinderen wel. De USB functie is natuurlijk ideaal maar de bluetooth functie nog beter! Over het algemeen ben ik zeer tevreden

Je kunt op de volgende manieren muziek luisteren FM-radio, DAB+ radio, (mp3) cd, usb stick,bluetooth, usb (computer) en analoog (aux). Het enige wat ik mis is de wifi functie. Dat is het enige wat ik jammer vind.

Het apparaat is heel makkelijk in te stellen, je sluit de draadjes aan op de boxen en je kunt beginnen. Het menu spreekt voor zich hier kun je snel doorheen scrollen. Het scherm laat wel weinig informatie zien als je nummers afspeelt, dit had van mij uitgebreider gemogen.
DAB+ radio werkt goed
Er zit alles bij wat je nodig hebt, je moet natuurlijk wel zelf nog cd/usb aanschaffen.

Bluetoot pairing werkt goed met android. Houd wel rekening dat je met bluetooth verbonden zit aan de afstand.

Het geluid ben ik zeer te spreken over. Nou moet ik wel zeggen dat hij nooit echt hard aanstaat maar gewoon als achtergrond. Het is prima.

Het is een fijne geluidsset, het enige wat ik mis is de wifi verbinding. Verder zeer te spreken over de set. Lekker compact en kan bijna alles.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Makkelijk aan te sluiten
  • Compact product

Minpunten

• Weinig info op display

Chris k 23-07-2019

Eerste gezicht leuk apperaat

Geschreven voor: Panasonic SC-PMX94

Het aansluiten gaat erg makkelijk en spreekt redelijk voor zich. Ook het gebruik is erg simpel zelfs zonder te lezen. Prima te gebruiken.
Plus punten
Makkelijk in gebruik,
Ziet der goed uit,
de Bluetooth ontvangst is zeer groot, jammer van dat der maar een tegelijk gekoppeld kan zijn. Geluid is voor het kleine setjes best redelijk. Der zijn beter sets maar voor in een flat of studenten kamer prima setje. Niet te veel bas, beetje schel
Jammer van de korte kabeltjes van de speakers, maar verder leuke set. Ook heb ik het setje even op de tv gehad ook dit werkt zeer simpel. Zit jammer genoeg wel beetje vertragingen in beeld en geluid.
Dab+ ontvangst is rond uit slecht te noemen. Verder leuke set voor het geld.

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Bluetooth is goed Breed in ontvangst

Minpunten

• Korte kabels
  • Slechte dab+ ontvangst
  • Niet het mooiste geluid