HP ENVY Photo 6230 - Reviews

Printtechnologie
inkjet-technologie
Wifi
Wifi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Michael van der Heiden 30-08-2018

Ideale printer!

Ideale printer om snel even een fotoafdruk te maken via de telefoon, of om werkstukken en rapporteren te printen.
Installatie was een makkie en wat een vrijheid om via Wi-Fi te werken.

De afgesloten foto en papier lade is voor mij toch het verkooppunt, geen gedoe meer met vies geworden papier omdat je soms te weinig print of dat er stof zijn intrede heeft gedaan in de papierlade.

Pluspunten

• Afgesloten papierlade
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• Met uitgeklapte opvanglade kwetsbaar

Stephanie 19-08-2018

all in one super printer

Printer is super. Alles wat je eigenlijk van HP verwacht. Printen gaat snel en maakt weinig herrie. heel handig is de dichte papierlade, zodat het papier er nooit scheef in kan gaan. De installatie ging ook super snel. En de handige apps voor de telefoon en tablet werken ook super snel.
Inkt is vrij zuinig. En gaan ook lang mee.

Pluspunten

• printer is super
  • Weinig herrie
  • dichte laden voor papier
  • inkt is zuinig

melisjem 15-08-2018

Multifunctionele printer

Dit is een echt all in one printer. Hij kan scannen, kopiëren en printen. Hij kan makkelijk verschillende soorten papier verwerken. Ook heeft de printer een aparte lade voor fotopapier van 10X15. De printer drukt superscherp foto's af die niet te onderscheiden zijn van professionele afdrukken. De printer is zeer stil tijdens het printen.

Pluspunten

• Superscherp foto's
  • Meerdere soorten papier mogelijk
  • Zeer stil

Minpunten

• Cartridge gaat snel leeg

madtweety 14-08-2018

Fijne printer, goede kwaliteit foto's

De printer is makkelijk in gebruik te nemen, het is heel makkelijk om vanaf een mobiel apparaat te printen. De printer is snel en heeft de mogelijkheid om 2 verschillende maten papier op te slaan in de printer. De foto's die ik heb afgedrukt zien er super uit! Net als een echte foto. Ook de scanfunctie werkt prima en snel.

Pluspunten

• Kwaliteit prints
  • 2 papierlades
  • Snel
  • geruisloos

Minpunten

• installatie iets lastig

Arno van Helmond 14-08-2018

Handige veelzijdige printer.

Handige printer voor het huis, tuin en keuken gebruik. De fotolade is erg handig waardoor je sneller een foto afdrukt. Met de geboorte van onze zoon is dit veel van pas gekomen. Wel gaat hierdoor de kleuren cartridge erg snel terug. Een meerwaarde is de WiFi functie. Hierdoor is een foto vanaf een mobiel apparaat een eitje om naar de printer te sturen. De kwaliteit van de foto's en A4 prints zijn erg goed te noemen, boven verwachting! Al met al toch een goede koop.

Pluspunten

• Betaalbaar
  • Handige gescheiden fotopapierlade
  • Makkelijk te installeren
  • Handig vanaf een mobiel apparaat te printen

Minpunten

• Kleuren cartridge gaat snel leeg

Vilmaris 08-08-2018

Goede kwaliteit printer met uitgebreide mogelijkheden

Ik ben een tevreden gebruiker van de ENVY 6230 All-in-One fotoprinter. Het installeren en gebruiksklaar maken van de printer en de bijbehorende smartphone app nam wel enige tijd in beslag, maar de installatie staat duidelijk beschreven in de bijgeleverde handleiding. De kwaliteit van zowel geprinte documenten als foto's is zeer goed te noemen. De kleuren en afbeeldingen van de geprinte documenten en foto's zijn helder en scherp. De ENVY 6230 All-in-One fotoprinter drukt af zonder teveel geluid te maken en de snelheid van printen is ook goed te noemen. De bediening via de smartphone verloopt goed en ook het printen via het unieke email adres van de printer gaat zonder problemen. Het oog wil ook wat en de printer ziet er qua design goed uit, is compact en daardoor ook makkelijk op te bergen.

Pluspunten

• Uitgebreide mogelijkheden
  • Goede printkwaliteit, zowel documenten als foto's

Minpunten

• Papierlade steekt iets uit

Crazyheidi 06-08-2018

Prima printer, erg fijn met wifi

In eerste instantie schrok ik wat van de grootte en het gewicht van deze printer. Maar eenmaal uitgepakt ging ie als een zonnetje. Het installeren van de printer en de bijbehorende apps was heel simpel. De eerste print (foto op fotopapier) had wat strepen, maar daarna rolde de ene prachtige foto na de andere uit deze printer. Zo van mijn telefoon of van facebook, via de app op papier. Ik ben enorm tevreden.

Pluspunten

• wifi
  • afdruksnelheid
  • simpel in gebruik

Minpunten

• formaat
  • gewicht

Ellen1976 06-08-2018

Eenvoudige installatie, mooie kwaliteit

Deze printer is echt boven verwachting. Kwaliteit en gebruiksgemak zijn voorop gesteld. Qua design is hij strak en compact. Persoonlijk hou ik meer van witte apparatuur, maar deze zwarte misstaat niet in mijn thuiskantoor. In eerste instantie lijkt de installatie wat ingewikkeld maar door de app en alle info op het scherm kan het gewoon niet misgaan. Voordat je het weet liggen de eerste printjes al voor je klaar. Hij print niet heel erg snel, maar daar krijg je mooie kwaliteit printjes voor terug. De kleuren van de foto’s zijn schitterend en tot nu toe houden ze zich ook erg mooi. De cartridge service is echt super. Al met al echt enorm tevreden. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Kwaliiteit
  • Eenvoudige installatie
  • Bediening vanaf telefoon
  • Bestelling cartridges

Minpunten

• Kleur
  • Niet heel snel maar wel kwalitatief