Brother DCP-J785DW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brother DCP-J785DW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Yann 11-07-2017

Ongelofelijk zuinig!!

Geschreven voor: Brother DCP-J785DW

Hele fijne printer! En vooral: zeer zuinig. Goede afdrukken (veel) en de cardridges nog lang niet leeg. Ik ben er heel tevreden mee.

Pluspunten

• Zuinig
  • Goede afdrukken

Minpunten

• Is niet echt een fotoprinter

Yann 23-03-2017

Compacte alleskunner

Geschreven voor: Brother DCP-J785DW

Met veel plezier werk ik sinds enkele weken met deze printer. Het is een mooie, compacte all-in-one. Veel mogelijkheden: Automatisch dubbelzijdig printen, ook een boekje maken; Papierlade voor 100 vel (had wel meer gemogen) en een aparte fotopapier-lade; Een aparte invoer voor enveloppen of dikker papier is erg fijn; flatbed scanner, maar ook automatische invoer voor scannen of kopiëren. Aparte cartridges voor zwart en drie kleuren, dus los van elkaar verwisselbaar. Heel zuinig met inkt, groot verschil met mijn Hp-envy; die was in no time leeggeprint... Aanschaf is niet echt goedkoop (ik betaalde € 199) maar dan heb je een veelzijdige, mooi vormgegeven all-in-one die ook nog eens weinig ruimte inneemt op je bureau.

Pluspunten

• veelzijdig
  • zeer zuinig met inkt
  • waar voor je geld

Minpunten

• prijs
  • papierlade zou groter mogen