Brother 5 in 1 - Netwerk A3/A4 kleurenprinter - flatbed kleurencopier - kleurenscanner - kleurenfax - interne duplexunit & Wireless - Reviews

Functies
kopiëren, printen, scannen
Printtechnologie
inkjet-technologie
Wifi
Wifi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Brother 5 in 1 - Netwerk A3/A4 kleurenprinter - flatbed kleurencopier - kleurenscanner - kleurenfax - interne duplexunit & Wireless op Kieskeurig.nl.

• Slecht
  • Slecht

Henny 09-08-2018

Print kleuren zeer slecht

Geschreven voor: Brother 5 in 1 - Netwerk A3/A4 kleurenprinter - flatbed kleurencopier - kleurenscanner - kleurenfax - interne duplexunit & Wireless

In januari deze printer gekocht omdat deze een geschikte prijs/kwaliteit verhouding leek te hebben. Helaas bleek het kleuren printen ver beneden de maat. (zwart doet het wel goed en snel) Daarop hebben we contact gezocht met de klantenservice. De printer is opgehaald en met hetzelfde probleem weer terug gekomen. Er is niet geluisterd naar wat wij als probleem hebben aangegeven.
Daarna weer contact gezocht met de klantenservice van Brother NL. Deze beloven het uit te zoeken en terug te bellen. Helaas gebeurt dat terugbellen nooit. Ook niet na herhaaldelijk bellen met de klantenservice.

Inmiddels print de printer nagenoeg geen kleuren meer, ook niet na de printkoppen meerdere keren te hebben gereinigd. Bij de klantenservice word je van het bekende kastje naar de muur gestuurd, maar zorgen dat de printer gemaakt wordt, Ho maar....

Kortom, dit lijkt op dé miskoop van het jaar.

Pluspunten

• Print snel

Minpunten

• Slecht kleuren printen
  • Slechte klantenservice van Brother