HP OfficeJet Pro 8715 - Reviews

Printtechnologie
inkjet-technologie
Wifi
Wifi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de HP OfficeJet Pro 8715 op Kieskeurig.nl.

7,6

10-eke 28-02-2018

Mooie degelijke all-in-one printer

Geschreven voor: HP OfficeJet Pro 8715

HP is een goed merk. We proberen minder te printen en de oude HP printer begaf het na 5 jaar, maar ja een deskjet 2540 is met deze nieuwe printer niet te vergelijken. Deze kan dubbelzijdig printen, scheelt papier, snel en ziet er degelijk, maar ook mooi uit. Gaat automatisch op stand-by. Energiebesparend. Kortom, goede uittekende nieuwe printer.

Pluspunten

• Dubbelzijdig printen
  • Goede kwaliteit
  • Duurzaam

Dre 15-10-2018

hoe is de kwaliteit van foto's op fotopapier.

bazinnetje 30-10-2016

Waar voor je geld!

Geschreven voor: HP OfficeJet Pro 8715

Een geweldige printer voor dit bedrag. Uitstekende scherpe afdrukken vanaf elke werkplek, telefoon, tablet in huis. Een vol pak papier in één keer in de papierlade. Ook met dikker papier (160gr) uitstekende afdrukkwaliteit zonder problemen. Een duidelijke en makkelijke handleiding voor installatie. Een aanrader!

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • kwaliteit afdrukken

A.N. Peereboom 13-11-2017

Levensduur = garantietermijn?

Geschreven voor: HP OfficeJet Pro 8715

De machine printte 3 jaar naar tevredenheid, hoewel niet helemaal zonder strubbelingen. Maar die waren altijd weer op te lossen m.b.v. de HP-website. Nu, 2 maanden na het verlopen van de 3-jarige garantietermijn zit het binnenwerk muurvast en is niet meer aan de praat te krijgen. Dat valt me tegen.

Pluspunten

• printsnelheid
  • printscherpte

Minpunten

• duurzaamheid

Wilfred 13-09-2017

Mooi degelijk en around apparaat.

Geschreven voor: HP OfficeJet Pro 8715

Vandaag in gebruik genomen. Hij is groot maar de mogelijkheden zijn super. Hij liep vlot door de installatie heen en aangezien hij via lan in het netwerk hangt vanaf elk apparaat te benaderen.

Pluspunten

• Prijs per pagina
  • Print snelheid
  • Mogelijkheden Wifi Direct

Pas op voor de hoge inktkosten 21-12-2017

Pas op voor de hoge inktkosten

Geschreven voor: HP OfficeJet Pro 8715

Deze printer wordt goedkoop aangeboden maar pas op. Er zijn nieuwe inktcartridges nodig met een veel hogere prijs.
Ik reken voor:
De HP 950XL inktcartridge zwart met 53 ml voor ca. 2500 pagina's kost € 30,50 incl. BTW.
De HP 953XL inktcartridge zwart met 42,5 ml voor ca. 2000 pagina's kost € 32,50 incl. BTW.
Teruggerekend per ml of pagina is het prijsverschil maar liefst 33% !!
Als je de printer regelmatig gebruikt ben je het aanschafvoordeel heel snel kwijt.

Minpunten

• Prijs van de inkt