Canon PIXMA MG7751 - Reviews

Printtechnologie
inkjet-technologie
Wifi
Wifi

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Pegasus 04-02-2017 Product paar dagen in bezit

Snelle actie

Nieuwe printer gehaald omdat de 12 jaar oude Pixma de geest gaf. Nadruk bij het gebruik ligt bij het printen van foto's dus toch maar weer voor inkt gekozen. Deze Canon lijkt de goede middenweg tussen betaalbaar, inktverbruik, en fotokwaliteit. Bij BCC voor een prima prijs. Bellen, ophalen, en installeren. Fijn geholpen bij BCC met afwegen van alternatieven. Toch maar even voor originele inkt gekozen. niet alles op voorraad maar dat wordt gratis thuisbezorgd. Nog geen oordeel over de printer zelf. Als alle internet-info klopt is dit een prima alleskunner met veel aansluitmogelijkheden. De kosten voor de inkt in acht genomen heb ik goede verwachtingen. Aan BCC zal het niet liggen!

Pluspunten

• Aansluitmogelijkheden
  • Kwaliteit afdrukken foto's
  • Toegankelijke software
  • Bij BCC de prijs

Minpunten

• Nog geen ervaring met duurzaamheid

Adriana 27-09-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne Printer

Veel verbeterd t.o.v. vorige model
Heel gebruiksvriendelijk om te installeren via de CD Rom Werkt perfect bij het printen, scannen en kopiëren Bedrukt uitstekend CD's/DVD's Dubbelzijdig printen gaat prima Printer is redelijk stil Print uitstekend vanaf iPad en iPhone (makkelijk te installeren) Kortom ren hele fijne printer

Pluspunten

• Bedrukken van CD/DVD
  • Makkelijk installeren met bijgeleverde CD rom