Brother DCP-9015CDW - Reviews

Printtechnologie
LED-technologie
Wifi
Wifi

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Jan-kees 05-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

NIET te gegruiken met meerdere pc,s

tot mijn spijt heb ik deze printer hij doet het prima op 1 pc maar delen met ander is niet mogelijk en Brother is niet te bereiken voor ondersteuning voor mij nooit meer Brother

Pluspunten

• Afdruken
  • Scannen

Minpunten

• Sofware
  • wifie aan uit zetten(via menu)
  • niet te delen met ander pc,s

Roel 07-03-2017

Hallo Jan Kees, heb je dit al eens geprobeerd?
Groeten ictfourall

bennardd 07-03-2017

Beste Jan-Kees,
Aanspreken van de printer op netwerk niveau kan gewoon op basis van per device. Elke pc benadert de printer daarbij op basis van netwerkadres. bijv. LPR printing. Dan hoeft i.t.t. bovenstaand scenario de betreffende PC niet aan te blijven staan ivm de daar gedefinieerde share, Iets wat ik persoonlijk een minder fraaie oplossing vind. Je hebt niet voor niets een WiFi interface op de printer. Stel voor deze dan ook maar te gebruiken. Ik zou printer in (draadloos!) netwerk opnemen en een fixed DHCP adres aan de printer uitdelen en voor het gemak een DNS entry opnemen zodat de printer bij naam op het lokale netwerk kan worden gevonden. Op elke PC een lokale printer o.b.v. IP printing definieren en voila.... Iets zoals dit: .... http://www.tp-link.com/us/faq-929.html