Canon PIXMA MG3650 - Reviews

Dubbelzijdig
printen

Anniek 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prima prijs-kwaliteit verhouding

De printer doet het goed via de WiFi en was redelijk makkelijk te installeren. Het is fijn dat hij automatisch dubbelzijdig print. Ook kunnen er voor deze printer XL cartriges gekocht worden die 15/21 ML inkt bevatten, wat erg veel is! Het is een goede printer voor een lage prijs.

Annepannetje 13-05-2016 Product paar dagen in bezit

Goede printer!

Leuke printer, nette vormgeving, ideaal dat draadloos afdrukken en goede kwaliteit. Een fijne printer.

Spitsmuis 04-03-2016 Product paar dagen in bezit

Nu drie dagen in mijn bezit. Wat een top-printer! Zeer eenvoudig te installeren op onze iMac. Alles werkte in 1 keer. Printer is strak vormgegeven. Het geluid wat hij maakt valt reusachtig mee. Zeer geschikt als huis-tuin-keuken printer. Zeker zijn geld waard.

Hans 20-02-2016 Product paar dagen in bezit

Deze Canon is een mooi compact apparaat dat doet wat het moet doen. De draadloze toepassingen werken goed en het apparaat kan zichzelf automatisch uit- en ook (draadloos!) weer inschakelen als een printopdracht wordt gegeven.
De installatie stuitte op problemen. Dat bleek veroorzaakt doordat de handleiding van toepassing is op meerdere producten die een lcd schermpje hebben. Dit apparaat heeft dat niet waardoor het lastiger is en je de installatie beter via een smartphone kunt doen. Maar door de prima telefonische ondersteuning van Canon was het daarna snel gefixt en werkte alles zoals het hoort.
De tweezijdige afdrukfunctie is een mooie feature in deze prijsklasse.
De voorklep kan alleen dicht als het papier er uit genomen wordt. Dat komt doordat het apparaat erg compact is.
Ik vind dit apparaat voor deze prijs een echte aanrader.