Epson Expression Premium XP-720

Epson Expression Home XP-342

6,9

• Slecht

md 27-02-2016 Product half jaar in bezit

cartridges zijn om de haverklap op. een zwart wit printje maken als kleurencartridge op is, kan niet want hele apparaat blokkeert dan. Zeer irritant

jeabenruud 16-10-2015 Product paar dagen in bezit

Deze printer online besteld. Dit omdat veel winkels veel printers verkopen maar nu net niet deze.
Deze aangesloten op een imac via bekabeling.
Installatie snel en goed. Even uitzoeken waar het papier in moet en inktpatronen erin gedaan. En hij werkt.
De printer vervolgens in het netwerk aangesloten zonder rare fratsen lukte dat. Iphone 6 en ipad air 2 stuks erop aangesloten via de app van epson. Even uitzoeken hoe het werkt maar ook dat gaat soepel en simpel.
Ik heb deze nu 1 dag in gebruik en bevalt uitstekend.
zeer zeker een aanrader.

Fremer 27-06-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds een paar dagen deze printer in bezit aangezien de HP-printer het voor gezien hield.
De installatie is een fluitje van een cent met de bijgeleverde installatie-cd.Gewoon doen wat er staat en dan komt het helemaal goed.Na de installatie even de laatste firmware downloaden en installeren evenals de laatste printerdrivers.
Ik heb de printer via de wps-functie van de router aan mijn netwerk gehangen.Vanaf elk apparaat wat aan het netwerk hangt kan er nu geprint worden.Je hoeft de printer niet aan te zetten.Als je een printopdracht geeft dan schakelt hij zichzelf in.Je kunt verder instellen wanneer hij in de slaapstand gaat en ook wanneer hij zichzelf helemaal uitschakelt.
De printkwaliteit is prima evenals de kopieerkwaliteit en de scankwaliteit.Foto's afdrukken en cd's bedrukken heb ik nog niet geprobeerd.Kan daar dus nog geen oordeel over geven.

Conclusie tot nu toe:een prima printer voor thuisgebruik.Gebruiksvriendelijk via het scherm op de printer of programma op de pc.
Verhouding prijs kwaliteit is goed en de volgende dag geleverd via Coolblue.