Epson Expression Home XP-422

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Expression Home XP-422 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,9

harrie 27-12-2017

Oei, die had ik nooit moeten kopen

Geschreven voor: Epson Expression Home XP-422

Na onze Canon bij BCC, op aanraden van de verkoper, gekocht. Vanaf het begin alleen maar ellende want ergens schakelt de printer steeds over op wifi afdrukken, terwijl ik dit via de kabel wil. Cartridges zijn zo leeg en redelijk aan de prijs vergeleken bij de canon. Printerkop was al eens kapot na 3 maanden. Toen we deze terugkregen was die wel goed maar konden we niet printer wegens foutmelding. BCC besloot ons een nieuwe te geven. De volgende is echt geen Epson meer

Minpunten

• matige afdrukken
  • cartridges snel leeg

ES 26-07-2016

Liever een laserprinter

Geschreven voor: Epson Expression Home XP-422

Als je niet dagelijks print koekt de kop snel dicht. Vreet inkt. Kwalitieit zwart wit tekst ook niet geweldig. Heb weer een laserprinter gekocht, veel beter!

Varadero 21-05-2016

Nooit meer een Epson

Geschreven voor: Epson Expression Home XP-422

Ik dacht een leuke compacte printer. De gebruiks vriendelijkheid vind ik vdr te zoeken, omdat de printer iedere keer vraagt als je die aanzet, of je de 'laatst' gebruikte instellingen weer wilt gebruiken, dat zou standaard moeten zijn. De cartridges verbruik is enorm. Zelfs als je hem niet zoveel gebruikt, geeft de printer en de software aan dat de cartridges leeg of bijna leeg zijn. Na een paar maanden moeten wij de cartridges vervangen terwijl er we niet zoveel afdrukken hebben gemaakt. Het vreemde is, meestal wordt in het zwart geprint en de kleuren cartridges raken het snelst op. Terwijl de HP printer, die we naar jaren eruit moesten doen, die cartridges gingen jaren mee, en waren echt verbruikt voordat die vervangen moesten worden. Dus voor mij nooit meer een Epson

Caroline 30-04-2016

Epson home series, slechte kwaliteit!

Geschreven voor: Epson Expression Home XP-422

Wij hebben 2 printers Epson home 402 en 412. Spuitkanaaltjes regelmatig verstopt, gebruikt zeer veel inkt, en zijn nu allebei na ongeveer een jaar kapot.
Geen Epson meer voor ons.....

graphichelp4u 04-10-2015
Geschreven voor: Epson Expression Home XP-422

Ik heb deze printer op aanraden van Media-markt gekocht. Printen doet die goed maar de installatie is een crime. Werkt NIET met een Airport of TC van Apple. Moet dus altijd met kabel werken? Na veel contact met Epson, zeggen ze dat dit niet mogelijk is! Ik moet mij netwerk aanpassen?? Jammer van deze miskoop!

wambs 11-01-2016

Vast niet hetzelfde type. Mijn printer print via iPhone en iPad. Geweldige printer, en installatie was echt kinderspel!

wambs 21-09-2015
Geschreven voor: Epson Expression Home XP-422

WOW, wat een machine. Hele snelle en makkelijke installatie. Supersnel geprint. Mooie afdrukken.Een evengoed lekker klein model
Nu maar hopen dat hij ook lang meegaat.