Epson Expression Home XP-422

• Slecht

ES 26-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Liever een laserprinter

3,4
Als je niet dagelijks print koekt de kop snel dicht. Vreet inkt. Kwalitieit zwart wit tekst ook niet geweldig. Heb weer een laserprinter gekocht, veel beter!

Varadero 21-05-2016 Product jaar of meer in bezit

Nooit meer een Epson

4,2
Ik dacht een leuke compacte printer. De gebruiks vriendelijkheid vind ik vdr te zoeken, omdat de printer iedere keer vraagt als je die aanzet, of je de 'laatst' gebruikte instellingen weer wilt gebruiken, dat zou standaard moeten zijn. De cartridges verbruik is enorm. Zelfs als je hem niet zoveel gebruikt, geeft de printer en de software aan dat de cartridges leeg of bijna leeg zijn. Na een paar maanden moeten wij de cartridges vervangen terwijl er we niet zoveel afdrukken hebben gemaakt. Het vreemde is, meestal wordt in het zwart geprint en de kleuren cartridges raken het snelst op. Terwijl de HP printer, die we naar jaren eruit moesten doen, die cartridges gingen jaren mee, en waren echt verbruikt voordat die vervangen moesten worden. Dus voor mij nooit meer een Epson

Caroline 30-04-2016 Product jaar of meer in bezit

Epson home series, slechte kwaliteit!

3,6
Wij hebben 2 printers Epson home 402 en 412. Spuitkanaaltjes regelmatig verstopt, gebruikt zeer veel inkt, en zijn nu allebei na ongeveer een jaar kapot.
Geen Epson meer voor ons.....

graphichelp4u 04-10-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb deze printer op aanraden van Media-markt gekocht. Printen doet die goed maar de installatie is een crime. Werkt NIET met een Airport of TC van Apple. Moet dus altijd met kabel werken? Na veel contact met Epson, zeggen ze dat dit niet mogelijk is! Ik moet mij netwerk aanpassen?? Jammer van deze miskoop!

wambs 21-09-2015 Product paar dagen in bezit

WOW, wat een machine. Hele snelle en makkelijke installatie. Supersnel geprint. Mooie afdrukken.Een evengoed lekker klein model
Nu maar hopen dat hij ook lang meegaat.