Epson WorkForce WF-2630WF - Reviews

Kleur(en)
zwart

Albert 12-12-2016 Product paar dagen in bezit

Probleem geval

Als vervanging van WF 2540 gekocht deze heeft het altijd perfect gedaan, nu de Epson WF 2630 WF als opvolger genomen. Maar tot op heden nog niet aan de gang gekregen, telkens weer de melding dat de installatie inktpartonen erin zitten wat ook moet, maar ook weer de melding vervang inktpartonen doe je dat print hij nog niet de bijgeleverde inkt is van Epson en zou het altijd moeten doen. Leverancier wijst naar Epson en Epson reageert nergens op. Ook een retour aanvraag ingediend i.v.m. Niet tevreden ook geen reactie van PrintAbout kort samengevat misschien kleinigheidje maar zeker niet tevreden over de aftersales van de webwinkel . Je moet Ja ik beveel dit product aan aanvinken misschien optie toevoegen ik beveel dit product niet aan.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk

Minpunten

• Blijft storing geven met installatie inkpatronen
  • Kan nog steeds niet printen

HenkP 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie printer jammer niet dubbelzijdig printen/ scannen

Ik heb hem gekozen goedkoop en met wifi en een scanner met feeder 30 vel Print mooi heb nog geen foto's geprobeerd .
Ik wist niet dat wat je scant verkleind wordt, dat je om wifi te gebruiken je eerst moet aanmelden bij de Epson site en een account moet nemen bij Epson met email adres voor de printer Ik dacht dat dat niet nodig was maar dus wel! Hij scant namelijk niet als je dat niet doet . de inkt cartridges zijn klein dus snel leeg,ook de zwarte. In mijn geval werkte de kopieer functie niet meer nadat ik de scanner had aangemeld .Al met al veel werk aan gehad en weer terug gestuurd .

Pluspunten

• mooie printen
  • scanner voor 30 pagina's

Minpunten

• inktcasettes zijn te klein
  • Lastig instellen .
  • Fax ? wordt toch niet meer gebuikt .
  • defecte kopieer functie
  • Papier gaat snel scheef