Brother MFC-J4620DW - Reviews

Printtechnologie
inkjet-technologie
Wifi
Wifi

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

4,4

• Slecht
  • Slecht

jemmen1 14-01-2015 Product kwartaal in bezit

4,6
De eerste keer al veel problemen die dankzij een door de helpdesk aangeleverd connectie programma.
Vervolgens minimaal een keer per maand een probleem. (Natuurlijk als het niet uit komt) Als je er goed induikt is dat na een half uur of uur verholpen.
Wil je een printer waarvan je weet dat hij altijd paraat is voor je.. Neem dan deze zeker niet! Wil je af en toe eens lekker gefrustreerd zijn dan is dit echt een aanrader!

Hugo 06-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Gaat niet lang mee

Na twee jaar en een maand afscheid genomen van deze printer omdat hij geen zwart meer wilde printen. In die twee jaar heeft hij wel naar behoren gewerkt. Net buiten de garantie wil brother niets meer voor mij doen dus weggooien maar en voor mij geen brother meer kopen

Pluspunten

• Compact
  • A 3 formaat printen

Minpunten

• Duurzaamheid

scilla 19-09-2015 Product half jaar in bezit

1,8
Ik heb deze printer iets langer als een half jaar maar ik ben er niet tevreden over. Hij vreet inkt. Hij is al terug geweest omdat er geen leven meer in zat, heb hem toen terug gebracht bij Media Markt, die hem op hun buurt naar een bedrijf in Goes stuurde, die er niets aan kon vinden, maar toch maar alle condensators vernieuwd hebben.

Ik kreeg hem terug met veel beschadigingen en de oude cartridges zag hij we,l maar zei dat ze leeg waren, dus ook even nieuwe inkt moeten kopen. Over de beschadigingen kan ik alleen zeggen. Koop nooit je producten bij Media Markt, betaal liever iets meer want als je problemen krijgt met je product bent je aan de goden overgeleverd.

OG72 30-12-2014 Product paar dagen in bezit

3,6
DOA = Death on Arrival, opgehaald in de winkel. kon niet initialiseren (8F fout code) wat testen gedaan volgens de trouble-shooter. Printerkop aandrijving kapot.

Verpakking zag er netjes uit (geen zichtbare valschade).

Veel goedkoop, dun plastic toegepast in de onderdelen. betwijfel de duurzaamheid met name ook de papierlade waar toch de meeste beweging in zit.

Weet weer waar ik op moet letten en hopelijk voor andere kopers had ik het "maandagochtend" model dat gelijk al defect was.

robculemborg 14-11-2014 Product paar dagen in bezit

het is best een mooi ding om te zien, het papier gaat er dwars in, scheelt ruimte, installeren op wifi netwerk ging niet heel makkelijk, maar het is mij toch gelukt in een uurtje.maakt weinig lawaai en is best snel.het is mijn derde brother, de vorige zwerven nog steeds ergens in de familie dus over de duurzaamheid maak ik me dan ook geen zorgen!

h.schiricke 17-12-2014

ik heb hem nu ook aangeschaft het installeren ging goed totaal geen problemen maar de print kwaliteit valt heel erg tegen . Mijn 8 jaar oude hp meerdere malen beter. Mijn bedrijfs logo is zwart met rood en de kleuren zijn vaal zwart grijs en rood is vaal. Het is voor mij de grootste miskoop ooit ik hep hem bij de mediamarkt gekocht en wou hem omruilen tegen een hp maar helaas ging dat niet ze accepteren geen geinstalleerde printers. jammer