Brother MFC-J4620DW - Reviews

• Slecht
  • Slecht

scilla 19-09-2015 Product half jaar in bezit

1,8
Ik heb deze printer iets langer als een half jaar maar ik ben er niet tevreden over. Hij vreet inkt. Hij is al terug geweest omdat er geen leven meer in zat, heb hem toen terug gebracht bij Media Markt, die hem op hun buurt naar een bedrijf in Goes stuurde, die er niets aan kon vinden, maar toch maar alle condensators vernieuwd hebben.

Ik kreeg hem terug met veel beschadigingen en de oude cartridges zag hij we,l maar zei dat ze leeg waren, dus ook even nieuwe inkt moeten kopen. Over de beschadigingen kan ik alleen zeggen. Koop nooit je producten bij Media Markt, betaal liever iets meer want als je problemen krijgt met je product bent je aan de goden overgeleverd.

jemmen1 14-01-2015 Product kwartaal in bezit

4,6
De eerste keer al veel problemen die dankzij een door de helpdesk aangeleverd connectie programma.
Vervolgens minimaal een keer per maand een probleem. (Natuurlijk als het niet uit komt) Als je er goed induikt is dat na een half uur of uur verholpen.
Wil je een printer waarvan je weet dat hij altijd paraat is voor je.. Neem dan deze zeker niet! Wil je af en toe eens lekker gefrustreerd zijn dan is dit echt een aanrader!

OG72 30-12-2014 Product paar dagen in bezit

3,6
DOA = Death on Arrival, opgehaald in de winkel. kon niet initialiseren (8F fout code) wat testen gedaan volgens de trouble-shooter. Printerkop aandrijving kapot.

Verpakking zag er netjes uit (geen zichtbare valschade).

Veel goedkoop, dun plastic toegepast in de onderdelen. betwijfel de duurzaamheid met name ook de papierlade waar toch de meeste beweging in zit.

Weet weer waar ik op moet letten en hopelijk voor andere kopers had ik het "maandagochtend" model dat gelijk al defect was.

robculemborg 14-11-2014 Product paar dagen in bezit

het is best een mooi ding om te zien, het papier gaat er dwars in, scheelt ruimte, installeren op wifi netwerk ging niet heel makkelijk, maar het is mij toch gelukt in een uurtje.maakt weinig lawaai en is best snel.het is mijn derde brother, de vorige zwerven nog steeds ergens in de familie dus over de duurzaamheid maak ik me dan ook geen zorgen!