Epson Expression Premium XP-510

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Expression Premium XP-510 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,4

Gebruiker 09-04-2016

Wat een slecht apparaat

Weer gedoe met de inkt, de cartridges zijn snel leeg, en wanneer je een setje koopt, zit daar geen kleine zwart bij. Je stopt er een grote zwarte XL in, maar printen ho maar. Gebruikers onvriendelijk, duizend en 1 berichten, scannen duurt lang. Geen aanrader

Gebruiker 09-04-2016

Wat een slecht apparaat

Voor de zoveelste keer gaat het apparaat jammeren over het verwisselen van de cartridges, en als je een pakketje koopt ontbreekt er een kleine zwarte, je stopt er een nieuwe XL zwart in maar nee nog niet printen. Heren van EPSON: KOOP de simpelste HP printer en leer daarvan. Ik koop in elk geval nooit meer een Epson, zonde van je geld. Het geld klopperij voor cartridges spat ervanaf

Wendy1980 05-12-2015

Echt een waardeloze printer. De cartridges gaan welgeteld 20 printjes mee en moeten dan alweer vervangen worden. Als 1 kleurencartridge leeg is, kun je ook niet meer in zwartwit printen. Cartridges van een ander merk dan Epson weigert het apparaat te accepteren, zodat het een dure grap is om om de haverklap de cartridges te vervangen.
Printen duurt ook heel lang en via wifi werkt slecht.

Nakita 19-03-2016

Zelf probeer ik de inkt nu op te maken, maar ik kom niet door mijn inkt. Ik heb al een heel pak papier in zwart en kleur geprint.... en nog meer dan de helft vol. Daarbij gebruik ik niet de Epson inkt maar van t goedkopere 26XL inkt. Zeer tevreden. Qua snelheid had ik wel meer verwacht, maar print kwaliteit is top. Dubbelzijdig printen is ideaal.Voor mij een dikke 8.

w.willemsen 14-08-2014

Al ruim 25 jaar maak ik gebruik van epson printers naar tevredenheid maar nu heb ik een printer die de naam epson niet waardig is,heb nog nooit zo iets slechts gehad.
Bijna bij iedere printbeurt moet ie zo nodig koppen reinigen,wat allen al ruim 3 minuten tijd kost en maar te zwijgen over de hoeveelheid inkt dat het kost.Doe nu ook half zo lang met inkt.
Terwijl ik een foto afdruk geeft ie aan "u moet binnen kort inktcardridges vervangen" nog geen 3 seconden later gooit ie de foto eruit half klaar "inktcardridges vervangen" Foto naar zijn grootjes, andere epson printers stopten gewoon en naar vervanging ging ie dan gewoon door.Overigens ik gebruik altijd imitatie inkt altijd probleemloos. Overweeg om maar eens canon te gaan proberen.

vicbre1 18-03-2014

Waardeloos prul. kwaliteit gewoon slecht en als je een foto afdrukt is die zo donker en met zoveel inkt dat het papier helemaal opwelt. Scannen...... tja 1 minuut 49 voor 1 scan???? Pas op het eind hoor je dat het ding iets doet en als je de bediening op het apparaat gebruikt kun je niet configureren waar de print terecht moet komen. Gewoon lekker in de winkel laten staan. Duurzaamheid een 6 omdat ik daar nog niets over kan zeggen.

Matthieu1959 20-01-2014

Compact en handzaam printertje.
Hij doet wat hij moet doen: Printen, en dat doet hij probleemloos. Tekst is prima en foto's zien er best fraai uit voor die prijs/kwaliteit verhouding.

Even aandacht besteden aan de installatie en wifi aansluiting maar daarna werkt het als een tierelier