Brother DCP-1510 - Reviews

Geheugenkaartlezer

8,1

Bartr 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

Snel, simpel

Printer geschikt voor ZW printen, korte opwarmtijd, snelle printer en scanner. Maakt wel wat lawaai tijdens printen. Jammer dat er geen papierlade inzit waardoor het papier "eruit" steekt.

Diedo 11-05-2015 Product paar dagen in bezit

We zochten nadat onze oude printer defect was geraakt eeneenvoudige multifunctional. Hij moest aan enkele voorwaarden voldoen:
De printer moest betaalbaar zijn (echte Hollander :-) )
De printer moest eenvoudig te bedienen zijn
De printer hoefde alleen zwart wit te printen
De printer moest snel kunnen printen.

Het laatste punt was mede doorslaggevend omdat onze te vroeg defecte samsung multicuntional eerst 3 minuten moest opwarmen eer ik er een papiertje uit kon printen. Dat wilden wij dus niet meer.

Zuinigheid:
De printer schakelt zich na een tijdje van zelf uit. Aandoen is een fluitje van een cent (klein knopje op het voorfrontje). Ik zeg dit omdat we ons kapot zochten naar de aan en uit knop. Dat bleek een klein knopje op het voorfront te zijn.
De printer staat dus veel uit en ik hoef hem alleen aan te doen als ik hem gebruik. Super!

Snelheid:
Wanneer ik de printer opstart hoor je een klein opstartgeluid. Bij het geven van een printopdracht is de opwarmtijd supersnel. Slechts 15 seconden. Wat een printplezier!

Eenvoud:
De functietoetsen op de Brother zijn een beetje verwarrend maar achteraf heel logisch. Je werkt met het "pijltje naar beneden" en het "pijltje naar boven" symbool om iets door te voeren. Nadat het kwartje bij mij was gevallen kon de kind de was doen.

Duurzaamheid:
Daar kan ik nog niets over zeggen. Ik hoop in elk geval dat de Brother het langer volhoud dan de samsung. Ik hou op kieskeurig mijn updates bij.

Printen en scannen:
De prints komen er mooi uit. Ik kan kiezen voor een print die wel/niet tonerbesparend is. Tekst ziet er goed uit op papier. Dik tevreden.

Het scannen gaat net zo eenvoudig. Ik gebruik het gratis programma Free OCR wat ongelofelijk gebruikersvriendelijk is. Scannen gaat snel en de kwaliteit is uitstekend.

Uiterlijk/design:
Tja, hij is wit, eenvoudige uitstraling. Maar ja, de printer hoeft dan ook geen schoonheidswedstrijd te winnen. Als ie maar goed print en dat doe hij :-)

Kortom, we zijn blij met onze Brother en hopen er nog lang van te genieten.