HP Deskjet 2510 2540 AiO - Reviews

w 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

makkelijkfunctioneel apparaat

9,4
de hp 2540 is een eenvoudig goedkoop kwaliteit apparaat
is gemakkelijk te installeren en drukt prima resultaten af

Y uit friesland 25-05-2016 Product jaar of meer in bezit

Mooi designstuk voor thuis verder niks

4,6
leuk ding om te zien, kopiëren gaat goed, printen vanaf mac of windows een ramp je mag de printer elke keer opnieuw installeren (toevoegen, en dan hopen dat hij niet in gebruik is op zijn manier) zou nooit meer een hp halen door deze ervaring, is al meerdere keren iemand met ict achtergrond bij geweest.

Wimkkk 06-01-2015 Product jaar of meer in bezit

5,6
Prima printer maar nu naar vervanging van de cartridges is de uitlijning van de printkoppen niet goed meer. Daarvoor is HP solutions centre mee geinstalleerd. Die geeft echter een zwart scherm, een veel voorkomend iets als je er op zoekt. Hp geeft als oplossing Adobe Flashplayer updaten deinstalleren en herinstalleren en als dit niet lukt eveneens de printersoftware. Geen success. Nu tweemaal adobe en hp software gedeinstalleerd en geherinstalleerd (wat duurt het installeren van HP sw toch lang!) maar niks. Hoe is het mogelijk dat een HP tool afhankelijk is van software van anderen! Zonde van de cartridge en printer maar ik zie uit naar een andere, geen HP printer.

Ricardo 1961 19-07-2014 Product kwartaal in bezit

Voor een printer in die prijsklasse, doet die het erg goed.
Installatie cd erin, en alles ging eigenlijk vanzelf.
Stond versteld van zijn print kwaliteit.
Prijs voor inkt cartridge valt ook reuze mee, zwart en gekleurd voor +/- 25 euro.In vergelijking met Dell printer die ik hiervoor had althans.Print best wel snel, geluid valt reuzen mee.Enige nadeel is,zit geen cartreader in om bv foto`s te kunnen printen.Maar voor 5 tienen heb je iets leuks in huis.

Dinkys 25-02-2014 Product maand in bezit

9,6
Gekocht tijdens de BTW actie voor €41.

Het installeren wijst zich vanzelf met de bijgeleverd cd-rom (verise 32.0).
Na het installeren kon ik niet printen.

Volgens de HP Scan Doctor is er iets verkeert gegaan tijdens de installatie.
Ik heb vervolgens de installatie ongedaan gemaakt en versie 32.1 van de website geinstalleerd.
Daarna kon ik wel gewoon printen. Blijkbaar werkt versie 32.0 niet met Windows 8.

De printkwaliteit vind ik zeer goed en snel. Tijdens het printen is de printer stiller dan mijn vorige HP4580.
De scankwaliteit is ook zeer goed en redelijk snel. Tijdens het scannen produceerd de printer relatief weinig geluid.

In de Google Play Store heb ik de HP ePrint app gedwonload.
Met app kan ik printen vanaf mijn telefoon.
Helaas is het niet mogelijk om via de app te scannen, maar misschien kan dat in de toekomst.

De prijs/kwaliteit vind ik tot dusver perfect.

De HP2540 is zeer geschikt voor mensen die draadloos willen printen en scannen.