Canon PIXMA MX455 - Reviews

Printtechnologie
inkjet-technologie
Wifi
Wifi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PIXMA MX455 op Kieskeurig.nl.

7,1

johnnyvangestel 31-01-2015

Vanmorgen gekocht bij de harensesmid.
Binnen 30 minuten was hij uitgepakt en geinstalleerd.
Is een goede snelle printer, met veel mogelijkheden erop.
Heb de fax optie niet aangesloten, omdat ik deze nog niet nodug heb.
Maar deze optie is zeker een uitkomst voor andere denk ik.
Misschien dat ik deze later toch nog ga aansluiten als me telefoonkabels aangepast zijn ( ze zijn nu iets te kort voor de telefoon zelf ).
WIFI was ook zeer snel online ondanks het gemis van een wps knop op mijn modem.
Weet niet of het intteresant is, maar op een losse wifi als ook op de ubee wifi van ziggo werkt deze perfekt.
Geen spijt van deze aankoop :)

ivan1 29-06-2014
  • Product kwartaal in bezit

2,4
Dit wordt de duurste printer die je ooit gehad hebt : zelfs een halfvolle inktcartridge geeft de printer als bijna leeg aan. Het probleem is dat je dan niet meer kan afdrukken. Een gemakkelijke truuk om snel rijk te worden.

ivan1 15-04-2014
  • Product half jaar in bezit

Dit is echt de allerbeste printer die ik ooit gehad heb. Zowat alles wat je zou willen wensen kan deze printer : draadloos printen (handig : ik werk dikwijls in de living, waar ik moeilijk een printer kwijt kan. Deze staat nu gewoon in een aangrenzend kamertje), documenten en foto's printen via android smartphone en iphone, printen vanuit dropbox, sorteren, foto's printen (geen echte fotokwaliteit op fotopapier, maar komt toch in de buurt), scannen, faxen etc... Hij is in elk geval véél beter dan mijn HP officejet 6000 waar ik me dood aan erger.