Epson EcoTank ET-2726 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Epson EcoTank ET-2726 op Kieskeurig.nl.

9,1

Delcielo 27-11-2019

Zuinige printer

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-2726

Product nu een paar dagen in huis. Printer/scanner redelijk gemakkelijk, naast Win10, op Ubuntu 16.04 en Nokia 5 laten functioneren. Inkt vullen ging zonder ook maar 1 druppel te knoeien. Kwaliteit van het geprinte is voor mij goed. Het enigste waar ik mijn bedenkingen bij heb, is dat de plastic ondersteuningen voor de papierinvoer en -uitvoer wat gammel lijken, dus daar maar voorzichtig mee omgaan..

Pluspunten

• Lage inktkosten
  • Eenvoudig zonder knoeien inkt bijvullen
  • Duurzamer dan losse cartridges
  • Eenvoudig vanaf verscheidene apparaten printen

Minpunten

• Geen officiele ondersteuning Linux
  • Geeft op sommige punten wat gammele indruk

Joop Meijer 06-09-2019

Compact model en gemakkelijk te bedienen en vullen van inkt

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-2726

Doordat mijn oude kopieer machine niet meer voldeed heb ik gekozen voor de Epson ET-2726 omdat de inktpatronen te snel vervangen moesten worden en dit duurzamer is en gemakkelijker.
De kwaliteit is mooi en de prijs aantrekkelijk en zeker de moeite van aanschaffen waard.

Suzan N 22-03-2021

heel veel printen zonder inkt aan te vullen

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-2726

Ik zat te twijfelen, altijd Canon printer gehad. Deze keer nam ik de gok en ben best tevreden. Wat duurder in aanschaf(199 euro) maar ik kan wel 4000 pagina´s printen. Wifi aansluiting, dus draadloos aan de andere kant van de kamer, dus bijna geen chemische troep inademen tijdens het printen. Afgezien mijn leeftijd(70 +) is me het gelukt deze printer aan te sluiten, software en updates te installeren. In zwart wit of kleur printen, scannen en kopie maken is een fluitje van een cent. Adobe niet nodig, ik heb Gaaiho, het werkt ook. Windows 10 compatible.
De printer Epson is wat minder bekend merk, maar een leuke bijkomstigheid is dat b.v. zwartinkt voor volgende 4000 pagina maar 9,95 euro kost. Daar ga ik voor.

Pluspunten

• compact en leuke grijs/wite kleur
  • stil
  • bij vergeten uit te zetten gaat hij vanzelf uit
  • energiebesparend
  • originele flesjes 4 stuks gemakkelijk te vullen

Minpunten

• nog niet gevonden

Theo 20-06-2020

Klein maar is een volledige printer

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-2726

Werkt goed en en kan de concurentie met grotere printer met gemak aansnel, foto's zijn mooi van kleur, en neemt niet veel ruimte in op een bureau.

Pluspunten

• Klein maar volwaardig
  • Kleuren natuurlijk
  • Grote inkt voorraad en niet duur

Minpunten

• draadloos verbinden geeft wat moeite

mar 16-02-2020

zeer tevreden

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-2726

Ik heb deze printer net geïnstalleerd. De installatie kostte even wat tijd en moeite door slechte download aanwijzing op Epson pagina.
Maar een wereld van verschil met mijn vorige all in one printer. Heb er super mee geprint: snel en mooie kwaliteit. Ook scannen ging heel makkelijk. Duidelijk stuurprogramma.
Heel gaaf systeem waarbij je de inkt middels flesjes (heel schoon en netjes) in het apparaat doet.

Pluspunten

• snel printen
  • geen cartridges
  • print zuinig
  • handzame sturing
  • mooie vormgeving/compact

Minpunten

• stuurprogramma installeren

Jolanda 27-01-2020

Fijne printer

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-2726

Gebruik deze printer nu 2 maanden en bevalt goed. Makkelijk in gebruik, prima afdrukkwaliteit en vooral heel zuinig met inkt. De aanschaf is dan misschien iets duurder maar dat haal je er door het weinige inktgebruik zo weer uit.

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • gemakkelijk te installeren

Minpunten

• klepjes papierin- en uitvoer wat slap

klant 26-01-2020

Epson EcoTank ET-2726

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-2726

Top printer makkelijk te installeren. Het bijvullen van de inkt is makkelijk en je kan hier bijzonder lang meedoen. Printer maakt prima kleur en zwartwit afdrukken.